Gave ideer til dreng 5år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
6 svar
6 synes godt om
2. juli 2015

B&J

min dejlige dreng skal til en børnefødselsdag med en dreng på 5 år hvad giver kan af penge gaver og nogle der har nogle super ideer hvad man kan gøre de går i børne have sammen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2015

bøllen

B&J skriver:

min dejlige dreng skal til en børnefødselsdag med en dreng på 5 år hvad giver kan af penge gaver og nogle der har nogle super ideer hvad man kan gøre de går i børne have sammen 

Jeg har givet en lille legokasse , biler , udelegetøj ..

Anmeld Citér

2. juli 2015

B&J

bøllen skriver:

Jeg har givet en lille legokasse , biler , udelegetøj ..

Hvor mange penge givet man for ? Sådan ca. 

Anmeld Citér

3. juli 2015

bøllen

B&J skriver:

Hvor mange penge givet man for ? Sådan ca. 

Vi giver for 25-30 kr

køber gerne når der f.eks er procenter på LEGO . 

Anmeld Citér

3. juli 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
B&J skriver:

en Lego ting. Noget til ude leg.

vi giver for 20-25 kr. I min søns klasse.

og det kan man godt finde gode ting for.

bare det at de har noget med så er børnene glade. Og det er farvekridt, en bil eller andet er ligegyldigt.

Anmeld Citér

3. juli 2015

modesty

B&J skriver:

Vi giver for max. 50. Jeg plejer at give en af de små lego-æsker.

Anmeld Citér

3. juli 2015

lineog4

Jeg er stor fan af Tiger  nej der er fx et vendespil med bogstaver tror vi har givet det til rigtig mange efterhånden (tør jeg sige jeg er lærer). Der er også en krabbefiskestang lige nu som min søn på 5 om 5 dage elsker. 

Derudover ville han også blive glade for seje figurer (og det er stort set alle figurer ), sæbebobler, udklædning alla masker, ting til male og tegne, en fodbold. 

Og han ville så ikke blive glad for legokasse som alle har skrevet her - den ville bare ryge ind i alt det andet lego, plus han ikke er en legodreng - det er jo ikke alle drenge der falder for de små klodser 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.