Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
jeg skal til bryllup i september og er 17+ til den tid. Ville lige høre om i nogen kan vise mig billede af hvor stor man er til den tid? Så jeg ved hvad tøj jeg skal vælge
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mullesmith skriver: Hej jeg skal til bryllup i september og er 17+ til den tid. Ville lige høre om i nogen kan vise mig billede af hvor stor man er til den tid? Så jeg ved hvad tøj jeg skal vælge
Det er meget med forskel kan jeg se i min termins gruppen. Jeg er i forvejen buttet
17+3
Der er ikke sket så meget hos mig endnu 17+4, og 1 kilo tungere
Sådan her så min mave ud 17+ :-)
På mig var der intet at se frem til uge 20/22 kan ikke helt huske hvornår. Men generelt ændrede min krop sig lidt. Blev lidt bredere ved hofterne, men ikke decideret babybule. Kun lidt luft i maven
Det var nogen små maver
Jeg var ikke særlig stor. Det togførst rigtig fart meget senere for mig.
Jeg er 2. Gangs gravid, så måske jeg bliver hurtigt størrer. Er allerede vokset en del og taget 3kg på
Mullesmith skriver: Jeg er 2. Gangs gravid, så måske jeg bliver hurtigt størrer. Er allerede vokset en del og taget 3kg på
ja, så går det en del hurtigere hos de fleste . du er nok nødt til at vente til den tid, og så se hvor stor baby bulen er
xStinepigen skriver: ja, så går det en del hurtigere hos de fleste . du er nok nødt til at vente til den tid, og så se hvor stor baby bulen er
Ja venter spændt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128