hvad har i vandlegetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
9 svar
6 synes godt om
1. juli 2015

helle85

hvad har i af vandlegetøj som er god til at køle børnene lidt af her i sommer varmen.

helst lidt billige ting da vi ikke har så meget at gøre godt med 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2015

Misser1989

Har lige købt denne til ungerne i dag. 

Man pumper vand op graven spand og skyder  Det fik vi flere timer til at gå med. Og hvor var det skønt for os alle at blive kølet lidt ned. 

Købte dem i rema1000, til 15 kr på tilbud 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. juli 2015

Benjamins'mor

Vi har lige købt et vandgevær til 20,- i super Brugsen, min søn elsker den allerede  

Anmeld Citér

1. juli 2015

Bshizzle

Misser1989 skriver:

Man pumper vand op graven spand og skyder  Det fik vi flere timer til at gå med. Og hvor var det skønt for os alle at blive kølet lidt ned. 

Gud hvor er den smart 

Den må vi da ud og finde 

Anmeld Citér

1. juli 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
Misser1989 skriver:

Dem har vi også, og selv alberte ku finde ud af at bruge dem sidste år, da hun var 2.

Udover det har vi et badebacin. Og ellers så har vi bare en god gammeldags havevander, hvilket næsten er det bedste! Vh stine

Anmeld Citér

1. juli 2015

Clisolka

Misser1989 skriver:

Sådan en har vi også - bare lidt uhandy sidste år til en 1-årig  Han fandt ud af at slå søster med den i stedet, så den blev hurtigt gemt væk  Jeg skal have købt 2 nye til dem i år, og så er der for alvor vandkamp 

Anmeld Citér

2. juli 2015

Elgaard73

Vi har også de skyde dimser. Et stort hit, til næsten ingen penge.

Derudover har vi et mellemstort badebasin og har lige købt sådan en lang slange, med små huller i. Man kobler vandslangen på og så virker den ligesom en havevander, bare meget længere (ca 3 meter). Tror at vi gav omkring 50 kr i Kvickly.

Anmeld Citér

2. juli 2015

helle85

Elgaard73 skriver:

Vi har også de skyde dimser. Et stort hit, til næsten ingen penge.

Derudover har vi et mellemstort badebasin og har lige købt sådan en lang slange, med små huller i. Man kobler vandslangen på og så virker den ligesom en havevander, bare meget længere (ca 3 meter). Tror at vi gav omkring 50 kr i Kvickly.

jeg svare lige alle på en gang 

tak for svar.

sidste år købt jeg de der skum vandpistoler(eller hvad man kalder dem) og børnene kom op at toppes da den ene ikke måtte skyde på den anden osv,

men jeg har lige været ude at købe 2 igen og håber at det gå bedre denne gang, også har jeg været ude at invester i et badebassin ca 1000 l så nu håber jeg de kan lade det være (ikke putter jord i osv. )og kun lege i det nå vi giver lov 

hvordan gør i andre med jeres bassin ca den str med hensyn til at vedligeholdse?? hvortit skifter i vand eller putter i noget i så i ikke skal skifte vand???

Anmeld Citér

2. juli 2015

helle85

StineW79 skriver:

Dem har vi også, og selv alberte ku finde ud af at bruge dem sidste år, da hun var 2.

Udover det har vi et badebacin. Og ellers så har vi bare en god gammeldags havevander, hvilket næsten er det bedste! Vh stine

har skrevet et fælles svar samt et spørgmål med hensyn til badebassin 

Anmeld Citér

2. juli 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

jeg svare lige alle på en gang 

tak for svar.

sidste år købt jeg de der skum vandpistoler(eller hvad man kalder dem) og børnene kom op at toppes da den ene ikke måtte skyde på den anden osv,

men jeg har lige været ude at købe 2 igen og håber at det gå bedre denne gang, også har jeg været ude at invester i et badebassin ca 1000 l så nu håber jeg de kan lade det være (ikke putter jord i osv. )og kun lege i det nå vi giver lov 

hvordan gør i andre med jeres bassin ca den str med hensyn til at vedligeholdse?? hvortit skifter i vand eller putter i noget i så i ikke skal skifte vand???

Vi har en lille alm opvaskebalje med vand til at stå foran vores badebassin. Så kan børnene lige skylle fødderne deri og så får vi knap så meget skidt op i badebassinet  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.