Dejlige kvinder
Starter lige med at sige jeg er ikke i behandling så tyder kun kroppens signaler for tiden.. - Hvis du er sart lad vær med at læse videre 
Jeg har brug for svar, for lige om lidt 14 dage siden, havde jeg ægløsning og var så begejstret ! (slim og æl test bekræftede mistanken) Og var selvfølgelig sammen med manden 
4 dage efter fik jeg brunt udflåd som om jeg var ved at få menstruation
Hvilket jeg synes var meget mærkeligt, men det var jo også længe siden jeg havde haft min mens sidst nok 2½ måned eller sådan noget?
Dag 5 efter æl testen viste positiv blødte jeg så lidt, og på dag 6 lidt mere som en begyndende menstruation men der blev ikke ustødt slimhinde som normalt (undskyld klam forklaring, men har normalt voldsomme menstruationer hvor der kommer meget slimhinde med ud)
dag 7 var blod mængden formindsket drastisk og dag 8 gik det så til kun at være brunt udflåd med lidt lyserrødt tidligt på dagen for at det røde så helt forsvandt, havde brunt udflåd indtil i går nok til lige at farve et bind..
Nogen der kender til sådan noget?? Håber sådan jeg kan teste positiv her på fredag.. Men er meget i tvivl om det var min menstruation der har været der allerede så jeg skal starte forfra med at tælle eller om det kan være det der implantat blødning?
Men synes når jeg læser om det på google så er det noget man nærmest ikke opdager 

Vil gerne have svar uanset om folk har PCOS eller ej.. Har brug for afklaring.. på trods af at jeg skal teste om nogle dage.....
Anmeld
Citér