Personlig og sjov og anderledes gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
4 svar
1 synes godt om
1. juli 2015

Anonym trådstarter

Kære kvinder

Jeg ved i er så kloge, så nu spørger jeg jer til råds!

Min gode, smukke, kloge og skønne veninde holder fødselsdag om to uger, og ønsker sig helst noget man selv "laver", altså ikke nødvendigvis købt i en butik og noget der er anderledes, gerne personligt og sjovt.

Jeg er udmærket klar over at jeg selv skal stå for den personlige del, men mon nogen af jer ligger inde med en sjov idé jeg ville kunne bygge videre på, eller forme noget ud fra? Jeg vil så gerne give hende noget helt specielt og unikt, for det er hun for mig! Penge er underordnet, så alle idéer, uanset hvad det må koste, er velkomne 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2015

Bebsen

Anonym skriver:

Kære kvinder

Jeg ved i er så kloge, så nu spørger jeg jer til råds!

Min gode, smukke, kloge og skønne veninde holder fødselsdag om to uger, og ønsker sig helst noget man selv "laver", altså ikke nødvendigvis købt i en butik og noget der er anderledes, gerne personligt og sjovt.

Jeg er udmærket klar over at jeg selv skal stå for den personlige del, men mon nogen af jer ligger inde med en sjov idé jeg ville kunne bygge videre på, eller forme noget ud fra? Jeg vil så gerne give hende noget helt specielt og unikt, for det er hun for mig! Penge er underordnet, så alle idéer, uanset hvad det må koste, er velkomne 

Hvad er hun til? Jeg ville gå på pinterest og kigge efter inspiration 

Har hun børn eller dyr der må komme på væggene feks? 

Vil du selv lave det, eller betale nogen for at lave noget unika? Så dette på FB idag, ret fint! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. juli 2015

Shiaz

Jeg er totalt forelsket i denne ide og hele "gift-in-a-jar" ideen :-D 

prøv at google ;-)

Anmeld Citér

1. juli 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kattepuden har jeg fået af en af mine veninder. Måske ik det smukkeste, men jeg elsker den! 

Forklædet og billede digtet har en anden veninde lavet til mig og igen noget personligt jeg elsker! 

Udover det plejer vi at gi hinanden en flagranke, hvor vi så gir nye flag til ved særlige lejligheder.. Vh stine

Anmeld Citér

2. juli 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Jeg lavede en fotobog til min bedste veninde, med billeder fra vores gode minder sammen, den blev hun okay god, og er meget personlig. man kunne evt skrive nogle sjove tekster til billederne...

Bogen blev lavet på en foto side på nettet... 

Til gengæld er min veninde en, der er kommet på besøg og så har sagt at NU skal vi i tivoli og se tam-tam og så stod hun der med 2 billetter, hun kom også nogel uger efter jeg havde født min datter og bortførte mig en morgen til en wellness dag på comwell, det var så skønt og overraskende... ( og hun havde allieret sig med min mand, så han kunne være sammen med vores datter de timer vi var væk )

Håber du finder på noget :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.