Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej venner,
jeg søger sådan nogen slags bukser (ikke jeans) som man f.eks tager på inde under kjolen for at holde dellerne på maven fast og skjult. Kan nogen hjælpe med hvad de hedder og hvor man kan købe dem?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej venner, jeg søger sådan nogen slags bukser (ikke jeans) som man f.eks tager på inde under kjolen for at holde dellerne på maven fast og skjult. Kan nogen hjælpe med hvad de hedder og hvor man kan købe dem?
Ved ikke om det er det du søger, men shapewear. Kan købes over nettet og i undertøjsbutikker.
H&m har også en shape-serie
Du kan få både shorts, undertrøjer og bodystockings i Føtex, der har shapewear effekt. Var derinde så sent som idag med min mor, for at finde det. Hun gav 60 kroner for shorts og 80 kr for undertrøjen.
Det var præcis dét jeg søgte!
Tusinde tak!
Anonym skriver: Det var præcis dét jeg søgte! Tusinde tak!
Selvom det lyder underligt, så køb det ikke for småt
SMC skriver: Selvom det lyder underligt, så køb det ikke for småt
Nej, jeg skulle også gerne kunne få luft
Der findes nogen rigtig gode nogen, fra et mærke, der hedder Maidenform. Dem har jeg og de fås i mange forskellige genrer og tykkelser.
Men jeg er blevet træt af min "dunk" og har faktisk købt nogle fedtforbrændende piller herfra: http://www.24h7diet.com/forsideprodukter/thermoxpowerr.html
Og det har altså taget noget af fedtet på min mavse. Mangler at slippe 10 kg fra graviditeten endnu
Anonym skriver: Der findes nogen rigtig gode nogen, fra et mærke, der hedder Maidenform. Dem har jeg og de fås i mange forskellige genrer og tykkelser. Men jeg er blevet træt af min "dunk" og har faktisk købt nogle fedtforbrændende piller herfra: http://www.24h7diet.com/forsideprodukter/thermoxpowerr.html Og det har altså taget noget af fedtet på min mavse. Mangler at slippe 10 kg fra graviditeten endnu
Jeg er ik tilhænger af slankepiller. Kan godt forstå du vil af med det overskydende. Det kan bare være svært. Jeg har stadig løs hud på maven og jeg løber og har tabt mig en del efter graviditet.
Vil du gøre noget ved det så er kostomlægning og motion vejen frem! Jeg tror simpelthen ikke på alt det hokus pokus der. Penge ud af vinduet. Og så skal du være OBS på at nogle slankeprodukter kan fremkalde blodpropper.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128