Sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
5 svar
1 synes godt om
1. juli 2015

Anonym trådstarter

Halløj 

Jeg er så heldig at jeg har ferie sammen med mine børn og jeg/vi nyder det utrolig meget. Men jeg kunne godt bruge lidt inspiration til, hvad vi kan foretage os.

Min mand får først ferie den 10. juli, så jeg søger noget, hvor børnene og jeg kan hygge os sammen. 

Lidt info:

- Pige 5 år og dreng 6 år

- Budgettet er ikke enormt, da vi skal holde 3 ugers ferie, når min      mand får ferie. 

- Skal helst være på Fyn

Stranden er ikke en mulighed, da min datter er rimelig snottet og jeg ikke synes hun skal blive syg. 

Udover det, kan jeg godt mærke at jeg kan føle mig lidt ensom, når vi fx tager på en legeplads eller lignende, men det kan nok ikke undgås, når jeg er alene med dem i denne i tid. 

Håber på lidt hjælp 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2015

FruK

Anonym skriver:

Halløj 

Jeg er så heldig at jeg har ferie sammen med mine børn og jeg/vi nyder det utrolig meget. Men jeg kunne godt bruge lidt inspiration til, hvad vi kan foretage os.

Min mand får først ferie den 10. juli, så jeg søger noget, hvor børnene og jeg kan hygge os sammen. 

Lidt info:

- Budgettet er ikke enormt, da vi skal holde 3 ugers ferie, når min      mand får ferie. 

- Skal helst være på Fyn

Stranden er ikke en mulighed, da min datter er rimelig snottet og jeg ikke synes hun skal blive syg. 

Udover det, kan jeg godt mærke at jeg kan føle mig lidt ensom, når vi fx tager på en legeplads eller lignende, men det kan nok ikke undgås, når jeg er alene med dem i denne i tid. 

Håber på lidt hjælp 

Man behøver ikke at bade ved stranden. 

Da min store dreng var mindre tog vi ofte til stranden - også selvom det ikke var badevejr - bare for at kigge på både, smide sten i vandet, bygge sandslotte, spise en is osv. 

Anmeld Citér

1. juli 2015

TNBC

Anonym skriver:

Halløj 

Lidt info:

- Skal helst være på Fyn

Håber på lidt hjælp 

lav en hule, en picnic. 

Cykel en tur, gå en tur i skoven, saml blade og andet, og gå hjem og lave noget fint med dem. 

Stranden er mere end at bade, bygge sandslotte, samler ting sammen, spille spil, alt muligt..

Tag rundt og kig på ting i byen, snak om ddm, fortæl historier o  husene (hvis du kender nogen) 

Lav hjemmelavet is

Anmeld Citér

1. juli 2015

Trine89

Der er løvenshule i Rosengårdscenteret, det koster ikke så meget. 

Ellers er der også noget i Nyborg der hedder stradvænget, hvor er der lidt dyr og en fantastisk legeplads, det koster ikke noget. og det ligger også ned til vandet. Masser af steder hvor man kan sidde og spise lidt medbragt mad  

så er der også skønt i munke mose parken i Odense, eller ude ved skovsøen eller hvad der kalder det.

Hver tirsdag er der "tosset tirsdag" på "den grønne" i Nyborg. der kan man også lige have en mad pakke med og så nyde i mens

Og i weekenden den 4-5 juni, er der Danehof i Nyborg. Hvor hele midtbyen bliver lukket af og det er noget middelalder halløj
http://www.nyborgslot.dk/planlaeg-besoeg/kalender/2015/danehof-2015/

Det var vist lige det jeg kunne komme på lige nu. 

Anmeld Citér

1. juli 2015

Anonym trådstarter

Tusind tak for gode ideer! Det lyder som nogle gode forslag og dejligt med steder hvor medbragt mad og drikke er en mulighed. Synes helt klart at det skal være udendørs, da vejret er så lækkert. 

Anmeld Citér

1. juli 2015

Lucky05

Anonym skriver:

Tusind tak for gode ideer! Det lyder som nogle gode forslag og dejligt med steder hvor medbragt mad og drikke er en mulighed. Synes helt klart at det skal være udendørs, da vejret er så lækkert. 

Madsby parken i Fredericia ☺️ 

Gratis og sindsyg lækkert .. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.