Hej alle
Jeg har det sidste års tid haft ret regelmæssig menstruation - lige omkring den 27. i hver måned. Men min menstruation er endnu ikke kommet denne gang (5 dage over tid i dag). Da det er meget unormalt for mig tog jeg en graviditetstest i går. Testen var negativ. Men mit spørgsmål er, om man kan regne 100 % med testen, eller om det ville være en god idé at kontakte lægen for at få taget en blodprøve, som med sikkerhed kan vise, om jeg er gravid.
Min kæreste og jeg vil gerne have vores første inden længe, men intet er planlagt - vi smed p-pillerne væk sidste år og tager det som det kommer.
Sidste måned fik jeg min menstruation præcis den 27., men havde inden da utrolig ømme bryster og en meget oppustet mave.
Det skal lige siges, at jeg stadig har en meget oppustet mave, hvilket jeg heller aldrig har haft før. Er normalt en høj og slank pige på 24 år, som altid har haft en helt flad mave. Nu er der så begyndt at komme en (synes jeg selv) ret stor bule. Udover bulen på maven og den udeblevne menstruation har jeg ellers ingen tegn/symptomer på graviditet.
Er der nogen af jer, som har prøvet noget lignende?
Anmeld
Citér