biograf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
8 svar
2 synes godt om
30. juni 2015

viben

Hej allesammen

Et hurtigt spørgsmål -ville i tage jeres 3 årige med i biografen og se en standard længde tegnefilm?

min søn er vild med minions, så han skal helt sikkert se filmen, men er i tvivl om vi skal vente til den kommer på dvd eller prøve at se den i biffen. Han har været afsted med vuggestuen og fået stor ros - men det er jo kun korte film på ca. 20 min de har set. Det klarede han uden problemer, og det er et halvt år siden. Herhjemme kan han sidde op mod en time hvis han er i putte humør, men det kniber med at se en hel film..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2015

modesty

viben skriver:

Hej allesammen

Et hurtigt spørgsmål -ville i tage jeres 3 årige med i biografen og se en standard længde tegnefilm?

min søn er vild med minions, så han skal helt sikkert se filmen, men er i tvivl om vi skal vente til den kommer på dvd eller prøve at se den i biffen. Han har været afsted med vuggestuen og fået stor ros - men det er jo kun korte film på ca. 20 min de har set. Det klarede han uden problemer, og det er et halvt år siden. Herhjemme kan han sidde op mod en time hvis han er i putte humør, men det kniber med at se en hel film..

Min dreng kunne godt se en spillefilm i biografen da han var 3 år. Det er min opfattelse at det er en mere speciel oplevelse at se film i biffen end derhjemme, med færre distraktioner, så derfor kan de lidt bedre holde koncentrationen.

Prøv det, og hvis han ikke holder hele vejen, må I jo bare gå lidt før tid. Han skal nok få en god oplevelse uanset. 

Anmeld Citér

30. juni 2015

Mor1986

viben skriver:

Hej allesammen

Vi tager vores datter på 3 med ind og ser minions. Går det helt galt så kan vi altid gå under filmen. 

Anmeld Citér

30. juni 2015

TNBC

viben skriver:

Hej allesammen

Sagtens.

Det er forskelligt fra barn til barn, hvornår de kan være i biografen første gang.
Men som modesty siger, hvis det bliver for meget, han ikke gider mere, jamen så går i bare ud.

Og hvis han elsker minnions, så er der større chance for at han vi sidde stille og følge med.

Anmeld Citér

30. juni 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg havde alberte med i biografen og se Albert for nogle mdr'er siden, og det gik over alt forventning! Hun bliver 3 år på lørdag. Vh stine

Anmeld Citér

30. juni 2015

Monski

viben skriver:

Hej allesammen

Vores dreng var 3,5 år første gang han så en film i biografen og det var grusomme mig 2. Han var helt vild med etteren. 

Det var et KÆMPE hot, det eneste minus var at filmen ikke kunne pauses da han skulle tisses 

Anmeld Citér

30. juni 2015

Benjamins'mor

Ja, det ville jeg. 

Da min søn var 3 år havde min svigerfar min søn med inde og se postmand Per, han sad rigtigt pænt og hyggede sig. 

Anmeld Citér

1. juli 2015

lineog4

Mine har alle været i biffen da de var 3. Den ene var en hopper, så det var lidt svært ikke at få hende til at hoppe npr filmen blev spændende, men vi var heldigvis ikke sp mange i biografen. En anden er en sover, så de første to gange i biografen faldt han fint i søvn midt i det hele, varmen, mørket og den bløde stol mums for en sover  

Anmeld Citér

2. juli 2015

viben

Tak for jeres input :-)

Vi prøver, for ja det værste der kan ske er at vi må gå lidt før :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.