Der er vel ikke en opskrift for alle, men opskriften for den enkelte.
Vi har været sammen i 23 år lige om lidt, vi har været hinanden utro og gået fra hinanden, vi har tvivlet, vi har været væk fra hinanden et år hvor jeg boede på Island og skrevet lange hede breve (en god arv til ungerne), vi er dybt forskellige, vi er nogen gange helt ens, vi kan skændes så gardinerne blafrer, vi kan såre hinanden som ingen andre fordi vi kender hinanden så godt, jeg kan synes han er den dummeste på den jord, men jeg kan også blive helt varm i kroppen når jeg spejle mig selv i hans øjne, vi har gået gennem livets store kriser og livets ulidelig lethed.
Vores opskrift har passet til os (jeg tager stadig en dag af gangen), men jeg vil da ikke anbefale andre at gå i vores fodspor og tro på succes.
Men når alt det er skrevet, synes jeg det er fantastisk at læse dit indlæg. For uafhængigt af om det er opskriften for alle, så er det tydeligt det er det for jer lige nu og du hviler i at være i ægteskab som du oplever som ægteskabet for livet, med manden som du elsker. Skøn læsning
Anmeld
Citér