udslæt/svamp eller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.722 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juni 2015

Sitrani

Hejsa. Mine døtre har disse udslæt. Det der ser slemmest ud sidder i lysken, og de andre der ikke er så tydelige sidder på underarmene. Nogen der ved hvad det kan være? Det i lysken ligner at der er små hvidlige knopper(blæner?) i....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Det i lysken kunne godt ligne svamp. Mens det på armen ligner børneeksem. Jeg ville runde lægen

Anmeld Citér

30. juni 2015

Sitrani

Meyer skriver:

Det i lysken kunne godt ligne svamp. Mens det på armen ligner børneeksem. Jeg ville runde lægen

Ok tak. Ærgerligt jeg ikke opdagede det tidligt i morges. Hun har lige været ved lægen idag til 4 års undersøgelse... haha. Tak for svar! Håber at det går hurtigt væk hvis det andet er børneeksem. ...

Anmeld Citér

30. juni 2015

Alexander&Lærke

Hej

jeg syntes det ligner eksem, lider selv af det og det minder meget om det, får noget ved lægen af smører det med. Det klør meget. 

Men nu du siger at i har været til 4 års undersøgelser, tænker jeg om det kan være en reaktion hvis hun er blevet vaccineret.

Anmeld Citér

30. juni 2015

Sitrani

Alexander&Lærke skriver:

Hej

jeg syntes det ligner eksem, lider selv af det og det minder meget om det, får noget ved lægen af smører det med. Det klør meget. 

Men nu du siger at i har været til 4 års undersøgelser, tænker jeg om det kan være en reaktion hvis hun er blevet vaccineret.

Tja... jeg ser det an de næste par dage så... åh håber ikke det er eksem.... det er så træls - hvis ikke hun vokser fra det altså. ...

Anmeld Citér

30. juni 2015

Valle81

Blev hun vaccineret?

Det kan være nældefeber grundet vaccine?

Anmeld Citér

1. juli 2015

Sitrani

Valle81 skriver:

Blev hun vaccineret?

Det kan være nældefeber grundet vaccine?

Ja hun blev vaccineret..... men gør nældefeber ikke ret ondt?? Hun beklager sig nemlig ikke....

Anmeld Citér

1. juli 2015

Valle81

Sitrani skriver:

Ja hun blev vaccineret..... men gør nældefeber ikke ret ondt?? Hun beklager sig nemlig ikke....

Nej, ikke ondt, men det kan klø og være varmt��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.