Testliste juli 2015

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2015

Chris87

B1985 skriver:

Øv  Sundt med pause indimellem - det har jeg også måttet gøre! Pøj pøj med projektet 

Ja det har været lidt af en om gang - så jeg tror det sundt at gå lidt væk fra det, har snart ferie og så kan det være en god og positiv ferie får en i gang igen .

Mange tak skal du have 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2015

candy08

Vil meget gerne sættes på til D. 29 

Anmeld Citér

21. juli 2015

Krydserfingre

Test dag i dag men tog en negativ test i morges. Men ingen tegn på mens, plejer ikke at gå over. Har dog meget ømme bryster, træt og oppustet men man ved jo aldrig. Fik ovirelle denne måned og lægen sagde jeg skulle teste D. 21. Men ja negativ. Forstår det ikke  

Anmeld Citér

21. juli 2015

Mynewlife

Jeg fik den her til morgen... Utydelig streg, men den er der! Tydeligere i virkeligheden! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. juli 2015

Krydserfingre

Krydserfingre skriver:

Test dag i dag men tog en negativ test i morges. Men ingen tegn på mens, plejer ikke at gå over. Har dog meget ømme bryster, træt og oppustet men man ved jo aldrig. Fik ovirelle denne måned og lægen sagde jeg skulle teste D. 21. Men ja negativ. Forstår det ikke  

Nå! Kiggede lige på min test og der var en svag streg... Godt nok efter tid men stadig? 

Anmeld Citér

21. juli 2015

Krydserfingre

Krydserfingre skriver:

Nå! Kiggede lige på min test og der var en svag streg... Godt nok efter tid men stadig? 

Efter tid 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. juli 2015

Mynewlife

Krydserfingre skriver:

Efter tid 

Altså, det der efter tid er jo ikke helt godt, men fik selv i går, og min var positiv indenfor tid idag... Så man har vel lov at håbe! 

Anmeld Citér

21. juli 2015

Krydserfingre

Mynewlife skriver:

Altså, det der efter tid er jo ikke helt godt, men fik selv i går, og min var positiv indenfor tid idag... Så man har vel lov at håbe! 

Ja lige præcis.. Altså har taget en million g test gennem mine 10 cyklusser og har altid kigget efter tid hvor ingen nogensinde har haft en ekstra streg. Så synes det er lidt mystisk denne fik en ekstra. 

Anmeld Citér

21. juli 2015

Mynewlife

Krydserfingre skriver:

Ja lige præcis.. Altså har taget en million g test gennem mine 10 cyklusser og har altid kigget efter tid hvor ingen nogensinde har haft en ekstra streg. Så synes det er lidt mystisk denne fik en ekstra. 

Sådan havde jeg det nemlig også... Har aldrig oplevet det før... Håber jeg har en tydeligere streg når jeg vågner i morgen eftermiddag (nattevagt i nat, så endnu længere ventetid på at tage test ) .. Og håber for dig også! 

Anmeld Citér

21. juli 2015

Krydserfingre

Mynewlife skriver:

Sådan havde jeg det nemlig også... Har aldrig oplevet det før... Håber jeg har en tydeligere streg når jeg vågner i morgen eftermiddag (nattevagt i nat, så endnu længere ventetid på at tage test ) .. Og håber for dig også! 

Tak i lige måde men hvis din var postic indenfor tid i dag er den der vel? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.