aflevering/hentning af søskende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.799 visninger
18 svar
15 synes godt om
30. juni 2015

Anonym trådstarter

Mit søn på 7 er i dag blevet hentet hjem pga hoste og er kommet hjem til os da far ikke har andre pasnings muligheder og jeg alligevel er hjemme... men nu er jeg blevet i tvivl ang. min datter... hun er jo ikke syg, så hun vil sikkert komme til at kede sig hvis hun skal blive hjemme, men jeg kan heller ikke lade den store blive alene hjemme når jeg afleverer og/eller henter min datter...

Min mand kan godt aflevere hende men ikke hente hende... jeg har ikke kørekort så jeg bliver nødt til at tage bussen...

hvad ville I gøre?...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Mit søn på 7 er i dag blevet hentet hjem pga hoste og er kommet hjem til os da far ikke har andre pasnings muligheder og jeg alligevel er hjemme... men nu er jeg blevet i tvivl ang. min datter... hun er jo ikke syg, så hun vil sikkert komme til at kede sig hvis hun skal blive hjemme, men jeg kan heller ikke lade den store blive alene hjemme når jeg afleverer og/eller henter min datter...

Min mand kan godt aflevere hende men ikke hente hende... jeg har ikke kørekort så jeg bliver nødt til at tage bussen...

hvad ville I gøre?...

Hvor gammel er din datter?

Anmeld Citér

30. juni 2015

Anonym trådstarter

30. juni 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hvor gammel er din datter?

Hun er 15 mdr og fuld af energi...

Anmeld Citér

30. juni 2015

hesøth

Min søn på syv ville sagtens kunne være alene hjemme på sofaen med fjernsynet tændt, mens lillesøster blev hentet og bragt.......

Anmeld Citér

30. juni 2015

Anonym trådstarter

Min søn på syv ville sagtens kunne være alene hjemme på sofaen med fjernsynet tændt, mens lillesøster blev hentet og bragt.......

Problemet er at jeg ville være væk i 1 1/2 time... hvis ikke mere hvis busserne er forsinkede...

Anmeld Citér

30. juni 2015

SandraXOXO

Hvis du alligevel er hjemme så lad da den lille holde fri. Hyg jer med at bage og læse og bygge med lego osv. 

Anmeld Citér

30. juni 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg ville helt sikker beholde den lille hjemme, og hygge med begge børn

Anmeld Citér

30. juni 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Okay. Jeg tænker at I kan lege med modellervoks, fingermaling, lidt sjov med vand ud på badeværelset/i badekar, bage, tegne, læse bøger, lege med legetøj osv. Så jeg tror ikke hun vil kede sig hvis man aktiverer hende. Hun kan også se lidt tegnefilm eller spille lidt på en tablet (hvis sådan en haves) 

jeg går ud fra hun stadig sovet til middag også. Så jeg ville klart behilde hjemme og spare den lange tur til vs. 

Kom lige til at tænke på at du kan puste sæbebobler som hun skal fange eller giv hende en skål med lidt havregryn i og noget at røre rundt med. Det kunne min dreng bruge meeeget tid på og så snackede han lidt samtidig��

Anmeld Citér

30. juni 2015

Marts<3

Jeg tror ikke jeg forstår. Hvorfor skulle din datter på 15 mdr. ikke kunne være hjemme? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.