Har brug for jeres ideer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
4 svar
5 synes godt om
30. juni 2015

M &.I

Hej piger,  i august mdr skal mig og min søn holde 4 ugers ferie kun i kbh,  min mand rejser også resten af min familien,  så jeg er alene i år da jeg ikke orker rejse.

Hvad kan jeg lave med min søn på 3 i hans 4 ugers ferie?? Ved ikke hvor vi skal tage hen,  og jeg kender ikke mange steder, har ikke selv kørekort. 

Vil ikke have han skal være hjemme hele tiden. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2015

Anpau

Myprince skriver:

Hej piger,  i august mdr skal mig og min søn holde 4 ugers ferie kun i kbh,  min mand rejser også resten af min familien,  så jeg er alene i år da jeg ikke orker rejse.

Hvad kan jeg lave med min søn på 3 i hans 4 ugers ferie?? Ved ikke hvor vi skal tage hen,  og jeg kender ikke mange steder, har ikke selv kørekort. 

Hejsa

hvad med Tivoli, Bakken, zoo, diverse museum, legeland, rundetårn, shoppe/hygge/strøgtur.

Det ville jeg selv besøge hvis jeg skulle en tur til hovedstaden

Anmeld Citér

30. juni 2015

serinasmor

Myprince skriver:

Hvad med at besøge byens legepladser ? 

Bruge en dag på at se på biller og andre små dyr i en nærliggende park 

Anmeld Citér

30. juni 2015

Benjamins'mor

Myprince skriver:

En tur i Disney butikken på strøget. Det ville min søn elske. 

Ellers en tur op i rundetårn. 

Tivoli. En tur i biografen. Zoo. Bakken. 

Anmeld Citér

30. juni 2015

M &.I

Tivoli går ikke han skriger fordi han er bange, zoo gik han hver søndag, biografen sidder han ikke stille,  tænke noget han kan bevæge sig meget, han stå ikke stille i 5 min

Han er meget aktiv han skal hele tiden løbe og lege. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.