Ingen graviditeter en ens! Hævede fødder og hænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
7 svar
2 synes godt om
29. juni 2015

LBK

Det vil jeg da gerne være en af de første til at skrive under på...

Jeg er gravid med 3. barn. Jeg ville selv mene jeg har haft alle mulige graviditetsskavanker de andre gange inkl denne, men nej nej....

Jeg troede jeg havde prøvet at have ømme og hævde fødder/led og hænder/fingre, men det var da vand ved siden af nu....

Findes der nogle gode råd til hvordan jeg kan forebygge.

Hævelsen forsvinder ikke om natten, Den er der kontant. Hævelsen forsvinder heller ikke ved bevægelse/gå ture mm. Det gør bare mere ondt, så nu spøger jeg pænt.....

Nogle gode råd????

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Hævelse pga væske eller hvad? For så følger jeg lige med.... 

Anmeld Citér

29. juni 2015

lineog4

LBK skriver:

Det vil jeg da gerne være en af de første til at skrive under på...

Jeg er gravid med 3. barn. Jeg ville selv mene jeg har haft alle mulige graviditetsskavanker de andre gange inkl denne, men nej nej....

Jeg troede jeg havde prøvet at have ømme og hævde fødder/led og hænder/fingre, men det var da vand ved siden af nu....

Findes der nogle gode råd til hvordan jeg kan forebygge.

Hævelsen forsvinder ikke om natten, Den er der kontant. Hævelsen forsvinder heller ikke ved bevægelse/gå ture mm. Det gør bare mere ondt, så nu spøger jeg pænt.....

Nogle gode råd????

Venepumpe øvelser i hvert fald for benene, svømmehal og ellers ben højere end hjertet - gerne helt lodret op af væggen. Hænderne ved jeg ikke, jeg kunne holde det lidt nede ved at strikke.

Anmeld Citér

29. juni 2015

Putomanen

Jeg synes at svømning hjælper. 

Man føler sig ikke så tung, og så bliver noget af væsken i kroppen væk (jeg kan ikke huske hvorhen).

Anmeld Citér

29. juni 2015

Halldora

Jeg bruger støtte strømper om dagen. Det hjælper synes jeg  Ved ikke med hænderne. 

Anmeld Citér

29. juni 2015

LBK

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Hævelse pga væske eller hvad? For så følger jeg lige med.... 

Tjaa det går jeg da ud fra

Anmeld Citér

29. juni 2015

LBK

lineog4 skriver:

Venepumpe øvelser i hvert fald for benene, svømmehal og ellers ben højere end hjertet - gerne helt lodret op af væggen. Hænderne ved jeg ikke, jeg kunne holde det lidt nede ved at strikke.

Svømmehallen er det eneste jeg ikke gør mig så meget i. Men synes jeg har prøvet alt det andet op til flere gange uden effekt... 

Selv om natten ligger jeg højt med benene men synes ikke det hjælper 

Anmeld Citér

29. juni 2015

LBK

Halldora skriver:

Jeg bruger støtte strømper om dagen. Det hjælper synes jeg  Ved ikke med hænderne. 

God ide

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.