Hey girls.
Har lige været til min første JM konsultation... Var noget nervøs da jeg siden i fredags har haft det meget mærkeligt i maven... Ondt, men ikke rigtig ondt... Øm, men ikke rigtig øm...trykken.... Osv....
nå, men vi var så til JM idag.... Først ville hun sende mig omkring fødeklinikken til en scanning men efter at hun havde mærket på livmoderen var det hele fint og der var hjertelyd 

vildt at høre....
hun spurgte bla til kvalme og opkast.... Kvalme, ja de to første måneder, men ingen opkast overhovedet.... 
Min mand spurgte så ift at komme ud og flyve... Og hun svarede... "Ja altså det kan sagtens være ligamentsmerter efter du har støvsuget i fredags..." Øøøhhh what?!? Jeg sagde så.... " det var ikke det han spurgte om.... Han spurgte om vi kan tage ud og flyve" og igen siger hun så "ja, altså jeg ved ikke lige hvad det kan være, har du selv nogen ide om hvad du har spist som kan få dig til at kaste op hele tiden?"
NU STOPPER DET!!! Jeg kaster IKKE op og har ikke gjort det!! Så vi sagde så pænt tak for idag....
Anmeld
Citér