Skal det gøre så ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. juni 2015

minbabysmor

Hej alle.

Har her de sidste dage været ekstremt øm i lænden. Og har haft sådan nogle virkelig smertefulde jag fra lysken op til navlen. Jeg må holde vejret og stå helt stille når det sker og det der med at sidde, det kan jeg heller ikke mere.

Jeg er 38+2, så det er sikkert helt normalt. Men kan det også være så rigtigt, at det skal gøre så ondt allerede eller er det fordi der nok ikke er så længe igen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2015

Bissen

minbabysmor skriver:

Hej alle.

Har her de sidste dage været ekstremt øm i lænden. Og har haft sådan nogle virkelig smertefulde jag fra lysken op til navlen. Jeg må holde vejret og stå helt stille når det sker og det der med at sidde, det kan jeg heller ikke mere.

Jeg er 38+2, så det er sikkert helt normalt. Men kan det også være så rigtigt, at det skal gøre så ondt allerede eller er det fordi der nok ikke er så længe igen?

Kan være opstartsveer? Eller måske plukkeveer, som modner dig lidt. 

I ugerne op til min fødsel døjede jeg med lign smerter, specielt i lænden, og det havde været med til at forkorte livmoderhalsen

Anmeld Citér

29. juni 2015

Bshizzle

Jeg havde det præcis på samme måde da jeg ventede mine drenge 

Dette kunne godt lyde på der snart sker noget.. Mine var plukveer og kom i perioder hvor jeg godt kunne ha undvært det. 

Anmeld Citér

29. juni 2015

minbabysmor

Mettebids skriver:

Kan være opstartsveer? Eller måske plukkeveer, som modner dig lidt. 

I ugerne op til min fødsel døjede jeg med lign smerter, specielt i lænden, og det havde været med til at forkorte livmoderhalsen

Jeg ved ikke rigtig noget om de dersens plukveer, for tror ikke jeg har haft dem. Har dog haft smerter, så det kan selvfølgelig godt være.

Fik bare af vide af jordemoderen i fredags at jeg ikke skulle regne med at føde før termin fordi min livmoderhals er 1,5 cm og det normalt tager et par uger for førstegangsgravide før den bliver kortere.

Anmeld Citér

29. juni 2015

Mettefpigen

Dem havde jeg rigtig mange af i min graviditet og igennem hele graviditeten... det er meget normalt fik jeg af vide....

Anmeld Citér

29. juni 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg er 22 uger hænde og har lige haft det samme rigtig mange pluk veer som gjorder rigtig ondt det gav nogle smertefulde jag 

Og det viste sig jeg havde fået en blærebetændelse 

Nu har jeg lige Været på penciln kur og så er det enlig stoppet igen 

Jeg måtte osse stå stille når det kom og tage nogle dybe vejrtrækninger da det var ret smertefuldt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.