Positiv test i går - bløder i dag :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
5 svar
5 synes godt om
29. juni 2015

Anonym trådstarter

Jah overskriften siger vel næsten sig selv. 

Jeg teste i går morges en positiv test, den var lidt svag, men testede også kun på dag 26 (har normalt en cyklus på mellem 28 og 32 dage). 

Men her til morgen står jeg op og tester igen, i håb om at den jo bliver mere positiv, der er ikke den store forskel. og kort tid efter det begynder jeg at bløde 

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tænke eller tro om det. 
Men øv hvor er det bare træls. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Jah overskriften siger vel næsten sig selv. 

Jeg teste i går morges en positiv test, den var lidt svag, men testede også kun på dag 26 (har normalt en cyklus på mellem 28 og 32 dage). 

Men her til morgen står jeg op og tester igen, i håb om at den jo bliver mere positiv, der er ikke den store forskel. og kort tid efter det begynder jeg at bløde 

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tænke eller tro om det. 
Men øv hvor er det bare træls. 

Det lyder desværre ikke godt alt afhængig af hvor meget du bløder selvfølgelig. 

Problemet med at teste før tid er at en graviditet er biokemisk de første 6 uger. Dvs at man kan få sin mens uden det betegnes som sa.  Det bedste er altid at vente med at teste til udebleven mens så er risikoen for at teste på en bio meget mindre da man så sjældent opdager den. 

Kram til dig. 

Anmeld Citér

29. juni 2015

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Det lyder desværre ikke godt alt afhængig af hvor meget du bløder selvfølgelig. 

Problemet med at teste før tid er at en graviditet er biokemisk de første 6 uger. Dvs at man kan få sin mens uden det betegnes som sa.  Det bedste er altid at vente med at teste til udebleven mens så er risikoen for at teste på en bio meget mindre da man så sjældent opdager den. 

Kram til dig. 

Ja ved godt at det er dumt at taste før, og det er nemlig normalt ikke noget jeg gør fordi jeg ved at man kan ende med at sidde med den følelse som jeg sidder med nu, og det er sku egentlig ikke rart.  

Men blødning er ikke helt så kraftig som når jeg har mens. men det varrigere meget fra gang til gang hvor meget jeg bløder når det. så det er ikke helt nemt at finde ud af. :/

Anmeld Citér

29. juni 2015

fo82

Hold øje og test igen om et par dage... 

Jeg vil ikke sige at den bliver der, men du kan jo være heldig :-)

Anmeld Citér

29. juni 2015

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Hold øje og test igen om et par dage... 

Jeg vil ikke sige at den bliver der, men du kan jo være heldig :-)

alt kan jo ske som det ser ud lige nu. 

Anmeld Citér

29. juni 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Ja ved godt at det er dumt at taste før, og det er nemlig normalt ikke noget jeg gør fordi jeg ved at man kan ende med at sidde med den følelse som jeg sidder med nu, og det er sku egentlig ikke rart.  

Men blødning er ikke helt så kraftig som når jeg har mens. men det varrigere meget fra gang til gang hvor meget jeg bløder når det. så det er ikke helt nemt at finde ud af. :/

Der er desværre ikke andet at gøre end at se tiden an og se om blødningen bliver mens lignende eller forsvinder hurtigt. Også må du teste igen om nogle dage. Bliver den kraftigere i stregen så der jo gode ods 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.