Hvordan skal jeg nogensinde kunne takke ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
6 svar
4 synes godt om
28. juni 2015

Anonymor

Jeg lærte min kæreste at kende en uge efter jeg gik fra min x, det var der vi begyndte at snakke sammen. Min x og mit forhold havde været virkelig dårligt længe, og vi havde været venner i hvert fald de sidste 1½ år af vores forhold, måske endda længere. Eller i virkeligheden uvenner det meste af tiden.

Bruddet med min x var hårdt, sådan  virkelig hårdt. Han tog det ikke pænt, for nu at sige det mildt. Der fulgte over en måneds.. hvad skal jeg kalde det uden at gå for meget i detaljer.. Ubehageligheder. Sådan meget, meget mildt sagt. Og jeg blev kørt meget langt ned.

Sagen er den, at jeg faktisk føler, at havde det ikke været for den støtte min nu kæreste gav mig i den periode, så er jeg ikke sikker på, jeg var kommet helskindet igennem. Jeg har den dybeste respekt og taknemmelighed for, at han magtede at lære en kvinde at kende, og begynde at forelske sig i hende, i en periode hvor hun (jeg) var langt nede, havde meget behov for hans støtte, og tiden bare generelt var præget af dramaet med min x. 

Jeg ved ikke, hvordan jeg nogensinde skal kunne takke ham for alt det han gjorde, har gjort og gør for mig. Jeg skylder ham alt, sådan har jeg det virkelig. Han forventer intet - for ham er det en selvfølge, at han var min støtte, 'my rock', men jeg vil bare så gerne vise ham, hvad det betød og betyder for mig.

Men hvordan? Jeg synes ikke jeg vil give ham en fysisk gave, det virker lidt for fjollet sat op mod hvad han har gjort for mig. Men jeg ved ikke, hvordan jeg skal kunne udtrykke den dybe taknemmelighed jeg føler for dette fantastiske menneske.

Har i nogle idéer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2015

Linkaa

Hvor er det dejligt du har fundet en, som fu virkelig er glad for

Jeg tænker du ikke du kan invitere ham på en hyggelig weekend, hvor han rigtig bliver forkælet med god mad og kærlighed?

Anmeld Citér

28. juni 2015

Anonymor

Linkaa skriver:

Hvor er det dejligt du har fundet en, som fu virkelig er glad for

Jeg tænker du ikke du kan invitere ham på en hyggelig weekend, hvor han rigtig bliver forkælet med god mad og kærlighed?

Altså hjemme hos mig selv tænker du?

Anmeld Citér

28. juni 2015

Spirrevip

Jeg tænker at du også kunne invitere ham på romantisk hygge weekend på et hotel i storbyen, eller måske ude "på landet", alt efter hvad I er til? min kæreste og jeg skal på 4-stjernet hotel i Århus, og have en rigtig hyggelig romantisk weekend. 

Og ellers derhjemme, hvis pengene er små 

Anmeld Citér

29. juni 2015

Linkaa

Anonymor skriver:

Nej tænker en overnatning på romantisk hotel eller noget i den stil

Anmeld Citér

29. juni 2015

Anonymor

Linkaa skriver:

Nej tænker en overnatning på romantisk hotel eller noget i den stil

Altså jeg er enlig mor på SU, så det er nok lidt for ambitiøst :p

Anmeld Citér

29. juni 2015

Linkaa

Anonymor skriver:

Altså jeg er enlig mor på SU, så det er nok lidt for ambitiøst :p

Så lav en lækker middag med hans yndlingsmad, stearinlys og børnefri:-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.