p.piller hormonelt vrag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. juni 2015

fru_winther

Hej.

Jeg er en pige med PCOS.

Jeg skal i IVF behandling, men for at fremkalde menstruationer har de givet mig femicept p-piller.

Første 3 dage lå jeg i sengen med kvalme og hedeture. End til jeg begyndte at tage dem inden jeg skulle i seng. Enten mærker jeg det ikke når jeg sover eller os har min krop vendet sig til dem.

Tilgengæld så er jeg blevet ulidelig! Kan ikke holde mig selv ud.! Alt går mig på, min mor, min søster, mine veninder og mand! Det minder lidt om at være gravid. Jeg gør alt for at holde mig selv i nakken, men det fandme lige før jeg melder fra til en børnefødselsdag, fordi jeg frygter jeg ikke kan holde mig selv i snor. Det ligner mig slet ikke 

Burde jeg havde det så svært bare på grund af p-piller? Nogen der kender til det og kan slå det fast som en bivirkning der stopper?!

Eller andre gode råd. Der er trods alt 2 mdr endnu og der er ikke tid til at skifte mærke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2015

xStinepigen

Er selv pcos pige. Og jeg reagere op samme måde på ALLE p piller ! Eller et par uger inden jeg skal til at have mens .. Det er desværre ret normalt pp grund af hormonerne det er i p pillerne, det er dem kroppen reagere på.. Men sp kan det da være mens er på vej.. Der plejet mit at blive vmbedte efterfølgende 

Anmeld Citér

28. juni 2015

fo82

fru_winther skriver:

Hej.

Jeg er en pige med PCOS.

Jeg skal i IVF behandling, men for at fremkalde menstruationer har de givet mig femicept p-piller.

Første 3 dage lå jeg i sengen med kvalme og hedeture. End til jeg begyndte at tage dem inden jeg skulle i seng. Enten mærker jeg det ikke når jeg sover eller os har min krop vendet sig til dem.

Tilgengæld så er jeg blevet ulidelig! Kan ikke holde mig selv ud.! Alt går mig på, min mor, min søster, mine veninder og mand! Det minder lidt om at være gravid. Jeg gør alt for at holde mig selv i nakken, men det fandme lige før jeg melder fra til en børnefødselsdag, fordi jeg frygter jeg ikke kan holde mig selv i snor. Det ligner mig slet ikke 

Burde jeg havde det så svært bare på grund af p-piller? Nogen der kender til det og kan slå det fast som en bivirkning der stopper?!

Eller andre gode råd. Der er trods alt 2 mdr endnu og der er ikke tid til at skifte mærke 

Nu er jeg ikke PCO pige, men jeg har selv fået femicept piller.

jeg har ikke haft nogen bi virkninger tror jeg

eller - skal vi sige det sådan - jeg tror nu at jeg havde nedsat sexlyst

jeg fik dog stadig æl slim ind i mellem 

Anmeld Citér

28. juni 2015

fru_winther

xStinepigen skriver:

Er selv pcos pige. Og jeg reagere op samme måde på ALLE p piller ! Eller et par uger inden jeg skal til at have mens .. Det er desværre ret normalt pp grund af hormonerne det er i p pillerne, det er dem kroppen reagere på.. Men sp kan det da være mens er på vej.. Der plejet mit at blive vmbedte efterfølgende 

Tak for svaret kunne være fantastisk hvis det var fordi den er på vej og det virker. Sådan havde jeg ikke tænkt at se på det

Men det klæder mig ikke at være en hysterisk kælling  Men har kun spist dem en uge, så syns jeg reagere voldsomt på dem. Jeg kan tilsynladene ikke tåle at være så meget kvinde 

Anmeld Citér

28. juni 2015

fru_winther

fo82 skriver:

Nu er jeg ikke PCO pige, men jeg har selv fået femicept piller.

jeg har ikke haft nogen bi virkninger tror jeg

eller - skal vi sige det sådan - jeg tror nu at jeg havde nedsat sexlyst

jeg fik dog stadig æl slim ind i mellem 

Jeg har også nedsat sexlyst. Og har faktisk ikke kunne holde tanken ud om at han skulle røre ved mig. Puhaa syns det er noget underligt noget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.