For sjov - hyggetråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juni 2015

Spirrevip

Hej tøser

Har I lyst til at vi laver en lille hyggetråd? Både for dem med og uden børn  

Jeg tænker en række spørgsmål, som måske kunne bringe et lille grin eller et smil frem. Kom endelig med forslag hvis der evt. skal andre på. 

Hvordan og hvornår mødtes I? 

Hvor længe har I været i et fast forhold? Og hvornår endte I med at flytte sammen?

Hvad er det "dummeste" (en sød/sjov ting som måske ikke liiige var gennemtænkt) din partner har lavet/sagt? 

Hvad er det "dummeste" DU har lavet/sagt i løbet af jeres parforhold 

En oplevelse som har bragt jer meget tættere sammen? 

Den bedste beslutning som I har taget sammen? 

Mandens reaktion på den positive graviditetstest?

Hvor gamle I var da den første kom til verden? 

Evt. et par ord som bare beskriver jeres parforhold/familieliv perfekt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2015

Spirrevip

Jeg starter ud, og krydser fingre for at andre vil være med 

Hvordan og hvornår mødtes I? Vi mødtes i 2013, da han kom løbende hen og spurgte om han måtte låne min mobil. Han så sød ud, så jeg sagde ja, hvis bare jeg måtte få hans mobilnummer. Man er lidt cheesy Haha  

Hvor længe har I været i et fast forhold? Og hvornår endte I med at flytte sammen? Vi har været sammen siden 2013, og vi flyttede sammen i oktober sidste år.

Hvad er det "dummeste" (en sød/sjov ting som måske ikke liiige var gennemtænkt) din partner har lavet/sagt? Han ringede engang til mig, og skældte mig ud over at jeg ikke havde holdt vores aftale. Mens jeg var til en familiefødselsdag længere nede i landet  Det viste sig så at han var en uge længere fremme i kalenderen, og troede at der kun var 1 dag til at vi skulle til Norge  

Hvad er det "dummeste" DU har lavet/sagt i løbet af jeres parforhold  Jeg gav ham en laaang skideballe for at han havde smidt min dyre!!! hårshampoo ud. Jeg fandt så ud at jeg havde proppet den i vaskemaskinen, da den åbenbart havde lagt mellem nogle håndklæder. Der måtte jeg krybe ud og undskylde.

En oplevelse som har bragt jer meget tættere sammen? Min farmor døde. Han var meget omsorgsfuld.

Den bedste beslutning som I har taget sammen?  At flytte sammen! Også selvom at vi kan ruge i totterne på hinanden.

Evt. et par ord som bare beskriver jeres parforhold/familieliv perfekt. Fuldstændig uforudsigeligt og helt tosset

Anmeld Citér

28. juni 2015

Olaf

Spirrevip skriver:

Hej tøser

Har I lyst til at vi laver en lille hyggetråd? Både for dem med og uden børn  

Jeg tænker en række spørgsmål, som måske kunne bringe et lille grin eller et smil frem. Kom endelig med forslag hvis der evt. skal andre på. 

Hvor længe har I været i et fast forhold? Og hvornår endte I med at flytte sammen?

Hvad er det "dummeste" (en sød/sjov ting som måske ikke liiige var gennemtænkt) din partner har lavet/sagt? 

Hvor gamle I var da den første kom til verden? 

vi mødtes på sådan et kursus som fagforeningen Holdte for unge som ikke var i arbejde eller uddannelse pga at de var færdige og for mit vedkommende, kun ventede på at de næste 3 måneder skulle gå så jeg kunne starte i ny skole det var i maj 2012 

Hvor længe har I været i et fast forhold? Og hvornår endte I med at flytte sammen? Vi har været sammen siden juni 2012, flyttede allerede sammen i august 2012, da jeg fik ny og større lejlighed til mig og min datter, så i stedet for vi skulle passe på med overnatninger og lign, valgte vi at bare flytte sammen og tage den derfra vi købte så hus juni 2013  

haha der er så mange ting han gennemtænker ikke altid tingene inden han får dem sagt  

jeg er generelt klodset, så da vi skulle flytte huset, "valgte" jeg at falde ned af trapperne fra 1 sal så jeg brækkede foden, og så kunne jeg ikke hjælpe, så jeg sad og samlede senge, men på en eller måde formåede jeg også at brække håndleddet behøver jeg sige at dem der hjalp var en smule træt af mig men jeg laver så mange dumme ting og siger mange dumme ting  

det at flytte sammen så tidligt, at miste, gul og så det at købe hus sammen, det har været den største prøvelse med renovation og sådan  

huset, hunden, og så vores barn der kommer til verdenen indenfor den næste månede  

der var ingen reaktion, da vi havde mistet så mange gange så han troede ikke på det, så det var først da jeg blev afsluttede med de tidlige scanningerne han sagde noget, og der var han utrolig stolt og glad  

Hvor gamle I var da den første kom til verden? Vi vil være 25 og 23 år når vores fælles kommer, jeg var 19 med den første  

kaotisk, sjov, men fyldt med kærlighed 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Spirrevip

Olaf skriver:

vi mødtes på sådan et kursus som fagforeningen Holdte for unge som ikke var i arbejde eller uddannelse pga at de var færdige og for mit vedkommende, kun ventede på at de næste 3 måneder skulle gå så jeg kunne starte i ny skole det var i maj 2012 

Hvor længe har I været i et fast forhold? Og hvornår endte I med at flytte sammen? Vi har været sammen siden juni 2012, flyttede allerede sammen i august 2012, da jeg fik ny og større lejlighed til mig og min datter, så i stedet for vi skulle passe på med overnatninger og lign, valgte vi at bare flytte sammen og tage den derfra vi købte så hus juni 2013  

haha der er så mange ting han gennemtænker ikke altid tingene inden han får dem sagt  

jeg er generelt klodset, så da vi skulle flytte huset, "valgte" jeg at falde ned af trapperne fra 1 sal så jeg brækkede foden, og så kunne jeg ikke hjælpe, så jeg sad og samlede senge, men på en eller måde formåede jeg også at brække håndleddet behøver jeg sige at dem der hjalp var en smule træt af mig men jeg laver så mange dumme ting og siger mange dumme ting  

det at flytte sammen så tidligt, at miste, gul og så det at købe hus sammen, det har været den største prøvelse med renovation og sådan  

huset, hunden, og så vores barn der kommer til verdenen indenfor den næste månede  

der var ingen reaktion, da vi havde mistet så mange gange så han troede ikke på det, så det var først da jeg blev afsluttede med de tidlige scanningerne han sagde noget, og der var han utrolig stolt og glad  

Hvor gamle I var da den første kom til verden? Vi vil være 25 og 23 år når vores fælles kommer, jeg var 19 med den første  

kaotisk, sjov, men fyldt med kærlighed 

Jeg synes simpelthen at din dumme ting, er så fin hahah. Jeg kan selv lige forestille mig selv i den situation 

I lyder til at have det rigtigt hyggeligt - og stort tillykke med graviditeten efter alle forsøgene 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Olaf

Spirrevip skriver:

Jeg synes simpelthen at din dumme ting, er så fin hahah. Jeg kan selv lige forestille mig selv i den situation 

I lyder til at have det rigtigt hyggeligt - og stort tillykke med graviditeten efter alle forsøgene 

Ja det var bestemt ikke nemt at rende rundt med brækket ben og hånd  

vi har det også rigtigt hyggeligt og sjovt sammen

og tusind tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.