Spirrevip skriver:
Hej tøser
Har I lyst til at vi laver en lille hyggetråd? Både for dem med og uden børn
Jeg tænker en række spørgsmål, som måske kunne bringe et lille grin eller et smil frem. Kom endelig med forslag hvis der evt. skal andre på.
Hvordan og hvornår mødtes I?
Hvor længe har I været i et fast forhold? Og hvornår endte I med at flytte sammen?
Hvad er det "dummeste" (en sød/sjov ting som måske ikke liiige var gennemtænkt) din partner har lavet/sagt?
Hvad er det "dummeste" DU har lavet/sagt i løbet af jeres parforhold 
En oplevelse som har bragt jer meget tættere sammen?
Den bedste beslutning som I har taget sammen?
Mandens reaktion på den positive graviditetstest?
Hvor gamle I var da den første kom til verden?
Evt. et par ord som bare beskriver jeres parforhold/familieliv perfekt.
Hvordan og hvornår mødtes I?
vi mødtes på sådan et kursus som fagforeningen Holdte for unge som ikke var i arbejde eller uddannelse pga at de var færdige og for mit vedkommende, kun ventede på at de næste 3 måneder skulle gå så jeg kunne starte i ny skole
det var i maj 2012
Hvor længe har I været i et fast forhold? Og hvornår endte I med at flytte sammen? Vi har været sammen siden juni 2012, flyttede allerede sammen i august 2012, da jeg fik ny og større lejlighed til mig og min datter, så i stedet for vi skulle passe på med overnatninger og lign, valgte vi at bare flytte sammen og tage den derfra
vi købte så hus juni 2013
Hvad er det "dummeste" (en sød/sjov ting som måske ikke liiige var gennemtænkt) din partner har lavet/sagt?
haha der er så mange ting
han gennemtænker ikke altid tingene inden han får dem sagt
Hvad er det "dummeste" DU har lavet/sagt i løbet af jeres parforhold
jeg er generelt klodset, så da vi skulle flytte huset, "valgte" jeg at falde ned af trapperne fra 1 sal så jeg brækkede foden, og så kunne jeg ikke hjælpe, så jeg sad og samlede senge, men på en eller måde formåede jeg også at brække håndleddet
behøver jeg sige at dem der hjalp var en smule træt af mig
men jeg laver så mange dumme ting og siger mange dumme ting
En oplevelse som har bragt jer meget tættere sammen?
det at flytte sammen så tidligt, at miste, gul og så det at købe hus sammen, det har været den største prøvelse med renovation og sådan
Den bedste beslutning som I har taget sammen?
huset, hunden, og så vores barn der kommer til verdenen indenfor den næste månede
Mandens reaktion på den positive graviditetstest?
der var ingen reaktion, da vi havde mistet så mange gange så han troede ikke på det, så det var først da jeg blev afsluttede med de tidlige scanningerne han sagde noget, og der var han utrolig stolt og glad
Hvor gamle I var da den første kom til verden? Vi vil være 25 og 23 år når vores fælles kommer, jeg var 19 med den første
Evt. et par ord som bare beskriver jeres parforhold/familieliv perfekt.
kaotisk, sjov, men fyldt med kærlighed