Hikke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. september 2009

Orkide86

Hej..

Ja her inden for den sidste uges tid er lille pigen begyndt hikke sådan og nogen gange flere gange om dagen og hver dag, er et normalt at det er så ofte?

Knus mirjam 31+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Valle81

Ja det er det:0)

De hikker fordi de sluger fostervand:0)

Da jeg ventede min datter havde hun det rigtig rigtig mange gange om dagen især i slutningen af graviditet. Nogle gange så kunne man se min mave hoppede:0)

Knus

Christina
14+0

Anmeld

14. september 2009

Diana...

Uhh jeg hikket os og det gjorde bebs os så ja det er helt normalt.

Anmeld

14. september 2009

Pige2009

Mirjam123 skriver:

Hej..

Ja her inden for den sidste uges tid er lille pigen begyndt hikke sådan og nogen gange flere gange om dagen og hver dag, er et normalt at det er så ofte?

Knus mirjam 31+6

Jeps. Her hopper maven også godt med hikke

Linda 36+2

Anmeld

14. september 2009

Orkide86

Godt at høre at det er helt normalt

Anmeld

14. september 2009

Orkide86

Godt at høre at det er helt normalt

Anmeld

14. september 2009

mor_sabina

Mirjam123 skriver:

Hej..

Knus mirjam 31+6

Ja nogle børn hikker meget.. Min Phillip hikkede rigtig meget da han lå i maven og gør det stadig

Anmeld

14. september 2009

Misjelle

Mirjam123 skriver:

Hej..

Knus mirjam 31+6

Ja det er helt normalt ... Linus hikkedede flere gange om dagen og længe ad gangen dengang han lå inde i mavsen . Han får også rimelig let hikke i dag når han har drukket noget.

Anmeld

14. september 2009

Ni-ko-li-ne

de mener at de hikker fordi de øver sig i at trække vejret

Anmeld

3. november 2010

Silas&Mille

Ved godt denne tråd er lidt gammel, men synes ikke der var nogen grund til at oprette en ny, når nu mit spørgsmål relatere til det med hikke

Jeg har hele tiden været i tvivl om hvordan det føles når den lille hikker. Lige nu (og den seneste halve time) har jeg haft en lidt sjov fornemmelse i maven. Det føles lidt som små 'poke'/stød, men uden at den lille rører ved livmoderens sider. Er det den lille der hikker?

Ved ikke om det gav mening det jeg fik skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.