Anonym skriver:
Min kæreste har en irriterende angst for katte. Det er i og for sig ok da man ikke selv kan styre den slags.
Men nu passer jeg kat her i weekenden. En lille sød killingen. Jeg er gravid i 8. Måned og er godt klar over at jeg ikke må tømme kattebakke hvilket jeg heller ikke gør. Det er der en anden der gør. Nu er min kæreste så hammer sur på mig fordi jeg nusser og putter med killingen fordi han er overbevist om at det skader vores ufødte barn og at vores barn vil få diverse sygdomme pga den artikel der kørte for kort tid siden om en Katteparasit der gør mennesker senile og syge.
Han sagde endda direkte igår "tænk på vores barn. Forstår ikke du ikke kan tænke rationelt og lade være at røre den"
Det skal lige siges at vi ikke engang bor sammen så han er ikke i nærheden af katten.
Er så frustrerende at han tager det på den måde og skal få det vendt til at lyde som om at jeg er pisse uansvarlig og ligeglad med vores barn. Bare fordi han er bange for dyret. Har ikke talt med ham siden igår fordi han er så sur
Ved ikke lige hvad jeg ville med opslaget her. Nok mest bare have lidt luft og lukke det ud.
Bare lige til info: det er statistisk mere sandsynligtat samle smitten op ved at gå i haven end ved at have med en kat at gøre, så du kan også sagtens tømme kattebakke
Anmeld
Citér