Nu er min mand ikke udlægning og kan derfor ikke svare på om det ændre på noget.
Jeg er 22 og Studerne og gift med min mand, det at vi er gift påvirker ikke vores børne tilskud som kommer hver 3 måned, det skulle være fælles for alle om man er gift eller ej.
Vores boligstøtte er ikke blevet ændret efter vi blev gift, og det tænker jeg at udbetaling Danmark nok ville have gjordt det af sig selv (de ændrede selv i den da min mand blev arbejdsløs)
Nu er min mand i flexjob og dette bliver ikke påvirket af at vi er gift.
Min SU er heller ikke på påvirker af det og det vil min elevløn heller ikke blive når vi når den tid.
Jeg kan dog IKKE få kh da min mand tjæner lige præcist nok til at han skal forsøger mig hvis vi ikke var gift, og nu hvor vi er der, så skal han forsørge mig uanset hvad han tjener (det er det jeg har læst mig frem til)
Jeg står (heldigvis) under uddannelse og kan få SU barsels/fødselsklip, hvilket jo er god for os, ellers ville vi mindste min indtægt
Håber dette kan gøre dig lidt kloger, men som sagt er der nok en smule forskel når din kæreste/kommende mand er udlænding
Held og lykke med det hele
Anmeld
Citér