Overvægtig og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. juni 2015

Anonym trådstarter

Jeg er overvægtig, og er 8 uger henne.... 

Jer der har været/er overvægtige og gravide, har lægerne holdt ekstra meget øje med jer? 

Jeg frygter selv at skulle få sukkersyge eller lign. 

Vejer ca. 115 kg, og er 169 cm høj. 

Håber nogle kan svarer på hvordan det er at være overvægtig og gravid, og hvordan lægerne reagere. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2015

GUSO

Anonym skriver:

Jer der har været/er overvægtige og gravide, har lægerne holdt ekstra meget øje med jer? 

Håber nogle kan svarer på hvordan det er at være overvægtig og gravid, og hvordan lægerne reagere. 

Jeg er og har været overvægtig begge gange jeg har været gravid, lægerne har ikke behandlet mig anderledes end andre gravide jeg har været til sukkerbelastning men det er også det.. Husk at nyde din graviditet og lad være med at bekymre dig unødigt alt det bedste til dig 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Mor1986

Anonym skriver:

Da jeg blev gravid vejede jeg 91 og var 169 høj. Jeg fik forklaret jeg skulle passe på med at tage på. Og så var jeg to gange til sukker belastning. Og jeg havde ikke noget. 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Mullesmith

Jeg vejede 104 første gang og der blev ikke holdt ekstra øje kun glykosebelastning to gange.

Anmeld Citér

28. juni 2015

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Jeg er og har været overvægtig begge gange jeg har været gravid, lægerne har ikke behandlet mig anderledes end andre gravide jeg har været til sukkerbelastning men det er også det.. Husk at nyde din graviditet og lad være med at bekymre dig unødigt alt det bedste til dig 

Har altid fået af vide at det ikke ligner jeg vejer det, og derfor er der mange som bliver overrasket, hvis de får min vægt af vide :/ ved bare godt selv, at jeg er overvægtig og ville nok blive ret irriteret hvis jeg hele tiden skulle hører for det af jordmoder og læger... Men samtidig frygter jeg os bare at få sukkersyge eller lign. 

Jeg prøver at nyde det, men det et svært når man tænker meget på det. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. juni 2015

Benjamins'mor

Jeg var til glukosebelastning og ellers blev der ikke holdt mere øje.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.