Oppustet og tung

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. juni 2015

Mullesmith

Hoooold kææft jeg er så oppustet, tung og træt  mavesyren driller og jeg er sulten hele tiden men får hurtigt ondt i maven når jeg spiser. Åh Gud gider ingen ting. Er kun 7+3 og føler jeg har taget 10kg på allerede. Tør ikke se vægten i øjnene.  Andre der er ligeså langt som mig der døjer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2015

Anpau

Mullesmith skriver:

Hoooold kææft jeg er så oppustet, tung og træt  mavesyren driller og jeg er sulten hele tiden men får hurtigt ondt i maven når jeg spiser. Åh Gud gider ingen ting. Er kun 7+3 og føler jeg har taget 10kg på allerede. Tør ikke se vægten i øjnene.  Andre der er ligeså langt som mig der døjer?

Jeg er dog kun 4+6, men efter aftensmaden og resten af aftenen er jeg også totalt oppustet og har rumlen og luft i maven Det er super træls, men vel i bund og grund et godt tegn 

glædee mig dog til jeg får mave og ser gravid ud, i stedet for bare tyk

Anmeld Citér

28. juni 2015

Mullesmith

Anpau skriver:

Jeg er dog kun 4+6, men efter aftensmaden og resten af aftenen er jeg også totalt oppustet og har rumlen og luft i maven Det er super træls, men vel i bund og grund et godt tegn 

glædee mig dog til jeg får mave og ser gravid ud, i stedet for bare tyk

Ja jeg ligner virkelig bare en fed trunte, har taget 3 kg på på en uge  vejer nu 93,6. Føj gider ikke være så fed. 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Anpau

Mullesmith skriver:

Ja jeg ligner virkelig bare en fed trunte, har taget 3 kg på på en uge  vejer nu 93,6. Føj gider ikke være så fed. 

Jeg ved faktisk ikke om jeg har tagetcpå endnu. Tror det ikke. Har normalt en kæmpe appetit, og særligt efter aftensmaden. Det har jeg ikke rigtig længere. Håber det vare ved 

Anmeld Citér

29. juni 2015

Mullesmith

Anpau skriver:

Jeg ved faktisk ikke om jeg har tagetcpå endnu. Tror det ikke. Har normalt en kæmpe appetit, og særligt efter aftensmaden. Det har jeg ikke rigtig længere. Håber det vare ved 

Gid det var mig der ingen appetit har  men tager mig rigtig meget sammen, så vægten ikke stiger yderligere.

Anmeld Citér

29. juni 2015

Anpau

Mullesmith skriver:

Gid det var mig der ingen appetit har  men tager mig rigtig meget sammen, så vægten ikke stiger yderligere.

Var lige på vægten i morges, umiddelbart har jeg taget et halvt kilo på. Men jeg har i forvejen en yoyovægt der siger spar to, så ved ikke om det har noget med graviditeten at gøre. 

Anmeld Citér

29. juni 2015

Mullesmith

Anpau skriver:

Var lige på vægten i morges, umiddelbart har jeg taget et halvt kilo på. Men jeg har i forvejen en yoyovægt der siger spar to, så ved ikke om det har noget med graviditeten at gøre. 

Jeg tror også bare min vægt skyldes at jeg har spist aaaalt for meget 

Anmeld Citér

29. juni 2015

Anpau

Mullesmith skriver:

Jeg tror også bare min vægt skyldes at jeg har spist aaaalt for meget 

Her til aften ligner jeg bare en i 4 måned eller sådan noget. Har slet ikke flad mave normalt, men synes godt nok den udvider sig mere end normalt her om aftenen. 

Anmeld Citér

30. juni 2015

Pregnant

Jeg er 7+6 idag, og jo.... Er oppustet og jeg er dårlig rigtig tit... Måtte os lige brække mig i en butik idag, og så endda første gang jeg brækker mig... :-D

Jeg har kvalme, og ømme bryster og smerter i underlivet øv øv  

Har ingen appetit, og slet ikke til usunde sager, hvilket er okay, eftersom vægten er høj  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.