Hej alle,
Var i går 10+3 og havde noget brunlig udflåd/pletblødning, da jeg var på toilettet. Ikke nogen stor mængde, men det kunne ses på porcelænskantet i toilettet og på toiletpapiret. Mængden blev mindre og kunne kun ses en smule på toiletpapiret nogle timer efter, hvorefter det holdt helt op. Jeg fik fat på vagtlægen, der ikke ville gøre noget andet end at bede mig om at forholde mig i ro og ringe tilbage, hvis jeg begyndte at bløde mere eller fik ondt. Det er så gudskelov ikke sket endnu (12 timer senere). Det skal lige understreges, at jeg havde ligget i sengen hele dagen med kvalme og har derfor ikke foretaget mig noget, der skulle kunne fremkalde en blødning, og jeg er pt. 10 dage fra det tidspunkt, hvor jeg normalt ville have fået menstruation.
Jeg var til scanning, da jeg var 4, 6, 8 og 9 uger henne, hvor der blev målt en sund og rask fosterudvikling (Bor i udlandet, hvor de har en lidt anden undersøgelsestradition end i DK) - jeg er dog hjemme på ferie og tilbage i 'så lidt undersøgelse som muligt-traditionen'.
Er der nogen af jer, der har erfaring med dette?
Anmeld
Citér