Ms.Sunshine skriver:
Nu er det ikke for at male fanden på væggen, men kontakt banken nu du har sagt til din mand at du vil skilles... jeg kender nogen hvor han også virkede kold over at hun ville skilles, men så hævede han en stor del af deres penge så når deres konti skulle deles var der ikke mange penge tilbage til hende...
Da min søns far og jeg gik fra hinanden smed han mig ud stort set med det samme og da jeg så kom for at hente mine ting, så var mine ting allerede pakket ned så jeg har ingen billeder, tegninger eller lignende fra knægtens første 4 år...
Der er ingen penge at hæve så det er så ret hvis han hæver dem der står, så skyder han sig selv i foden for det er dem der skal dække hans ferie nu her..
Han kan heldigvis ikke smide mig ud netop fordi vi er gift, men han sagde dog at han selv kunne tage et andet sted hen indtil jeg flytter.. Men det betyder at hans dreng skal slæbes rundt og det ville jeg ikke være med til.. Vi er to voksne mennesker og hver vores barn fanget i midten så det skal foregå på en ordentlig og sober måde..
Men der er sendt mail afsted til banken
Anmeld
Citér