Hvad er mine rettigheder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2015

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

Nu er det ikke for at male fanden på væggen, men kontakt banken nu du har sagt til din mand at du vil skilles... jeg kender nogen hvor han også virkede kold over at hun ville skilles, men så hævede han en stor del af deres penge så når deres konti skulle deles var der ikke mange penge tilbage til hende...

Da min søns far og jeg gik fra hinanden smed han mig ud stort set med det samme og da jeg så kom for at hente mine ting, så var mine ting allerede pakket ned så jeg har ingen billeder, tegninger eller lignende fra knægtens første 4 år...

Der er ingen penge at hæve så det er så ret �� hvis han hæver dem der står, så skyder han sig selv i foden for det er dem der skal dække hans ferie nu her.. 

Han kan heldigvis ikke smide mig ud netop fordi vi er gift, men han sagde dog at han selv kunne tage et andet sted hen indtil jeg flytter.. Men det betyder at hans dreng skal slæbes rundt og det ville jeg ikke være med til.. Vi er to voksne mennesker og hver vores barn fanget i midten så det skal foregå på en ordentlig og sober måde.. 

Men der er sendt mail afsted til banken

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2015

Anonym trådstarter

newsence skriver:

Det er fint at du er ligeglad med friværdi men du kan juridisk ikke bestemme hvordan delingen skal være alene. Alt skal deles lige med mindre I bliver Enige om andre ting.. Alt hvad du bragte med ind i ægteskabet er dit eget.. Og mener ( er ikke 100%sikker) at din søns ting er hans med mindre det er meget dyre.. Så uanset hvad så kan du ikke bare smutte.. Men det betyder jo også at han ikkekan smide dig ud med mindre der er lavet  særeje.. Men ja en advokat SKAL du ha. Gerne inden du siger noget... 

Og netop derfor er huset uden betydning for mig, for det bragte han ind i ægteskabet og bilen bragte jeg ind i ægteskabet.. 

Jeg har fortalt ham det, det gjorde jeg igår.. Min søns ting er hans, ligesom det er omvendt med hans søns ting.. 

Jeg håber vi kan blive enige på trods af alt det her.. Jeg skulle bare være sikker på at han ikke kunne sætte mig på gaden og det fandt jeg ud af at han ikke kunne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.