Svært ved at blive gravid ( flergangs)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. juni 2015

Anonym trådstarter

Vi er igang med projekt baby nummer 3, vores første barn tog 6 mdr vores andet barn 1 mdr...

pt. Har vi nu prøvet på nummer 3 i over 1 år, jeg kan simpelthen ikke forstå det...

Jeg vil så nødig lyde utaknemmelig for vi har 2 helt fantastiske børn, og jeg ved der sidder nogle fantastiske kvinder og mænd derude bag skærmen der endnu ikke har haft held med baby nummer 1, men hvor er jeg frustreret... Et ønske barn er jo nok ikke mindre et ønske barn fordi vi har i forvejen...

Er der andre flergangs mødre derude der havde svært ved at blive gravide igen? Jeg frygter jeg pludselig fejler noget, at manden fejler noget, eller vi er blevet "for gamle" ... Vi fik de 2 andre i 20'erne og er nu i 30'erne...

måtte lige lettet hjertet, da ingen ved vi prøver, men hele tiden spørger om vi da ikke lige skal have eeeen mere ...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2015

M &.I

Kan godt forstår man ønsker et barn mere, jeg kan kun sige prøv ikke at tænke meget på det,  jeg tror ikke i fejler noget det tage bare lidt tid.

Det tog mig 5 år at få et barn, jeg har nu en skøn dreng på 3 imorgen. 

Min søster fik et barn efter et år da hun ønsker anden barn tog det hende 7 ÅR, efter 7 år  fik hun en dreng,  hun blev  gravid hurtig med den 3 , han var ca 6 mdr mens hun var gravid med den 3 . 

Hun har nu 3 børn og måske senere mere.

Jeg skal i hvert fald ikke have mere end et barn. 

Jeg tror det er forskellig. 

Ønsker jer held og lykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.