Hjælp til billedredigering.. Anyone!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. juni 2015

Halløj.

Jeg har fået æren af at tage gruppebillede i børnehaven, men der mangler en pædagog, pga ferie, så jeg ville gerne redigerer hende ind på billedet.. Er der nogle der kan hjælpe med det!? Og evt 'bytte et ansigt ud' også! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2015

Slet ingen!?

Anmeld Citér

27. juni 2015

serinasmor

Tilmeldt skriver:

Halløj.

Jeg har fået æren af at tage gruppebillede i børnehaven, men der mangler en pædagog, pga ferie, så jeg ville gerne redigerer hende ind på billedet.. Er der nogle der kan hjælpe med det!? Og evt 'bytte et ansigt ud' også! 

Generelt er jeg lidt imod redigering af folk der ikke var til stede ind på billedet .... Men det kan da lade sig gøre ( det bliver sjældent fantastisk - men det kommer an på om fotografen har sørget for at der er benyttet helt det samme lys)

Hvorfor vil du udskifte et ansigt ? 

Anmeld Citér

29. juni 2015

serinasmor skriver:

Generelt er jeg lidt imod redigering af folk der ikke var til stede ind på billedet .... Men det kan da lade sig gøre ( det bliver sjældent fantastisk - men det kommer an på om fotografen har sørget for at der er benyttet helt det samme lys)

Hvorfor vil du udskifte et ansigt ? 

Pædagogen er selv indforstået med det!

Der var en dreng der ikke ville kigge ind i kameraet, så har kun et hvor han kigger ind.. og der var de andre ikke helt klar! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.