Arg den kommune :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. juni 2015

Anonym trådstarter

Føler slet ikke jeg bliver hørt. Jeg lider af angst og svær depression, og får kh, psykiater og læge har sagt jeg ikke må stresses og presses, og alligevel føler jeg at kommunen presser mig Og ikke hører på mig, kan slet ikke overskue min aktivering (5 dage om ugen - 25 timer) har intet overskud til mine børn, hjemmet eller noget, men tør ikke blive væk for så trækker de i pengene og vores økonomi er stram i forvejen. Men så længe jeg møder op mener de jo ikke det er for hårdt for mig. Jeg orker ikke mere. Nogle gange tænker jeg på om det ville være bedre hvis jeg døde. Men kan slet ikke klare tanken om at såre mine børn så jeg kæmper videre. Men jeg orker bare snart ikke kæmpe mere. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2015

Jupiter

Har din kommune en Borgerrådgiver?

For så ville jeg anbefale dig at kontakte denne for at høre om du kan få lidt råd og vejledning/sparring omkring din sag.

Arbejdsdygtighed og helbred er to forskellige ting, lægen tager stilling til dit helbred, mens kommunen tager stilling til din arbejdsdygtighed. Det er meget indviklet for den almindelige borger at forstå.

Dertil kommer at kommunen idag er stillet overfor en lovgivning som er SÅ ufattelig stram og SÅ krævende, at de er NØDT til at presse borgerne for at kunne hjælpe dem.

Det lyder vanvittigt, men ikke desto mindre er det sandt.

Så selvom du tænker at din rådgiver er en klaphat, så husk på at denne bare passer sit arbejde.

God bedring og held og lykke med din situation 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.