Skadet knæ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
5 svar
3 synes godt om
26. juni 2015

Bella&Lina

igår eftermiddags faldt jeg med min vægt på mit ene knæ på marmor gulv i Kvickly ... Det gjorde ondt og hævede op. Idag er/var der stadig hævet og blåt ,knæet. Men her til aften skulle jeg hente min mand nogen km væk , og på vej hjem begynder mit ben og te sig, nærmest kramper eller spænder (svært og forklare) men jeg har Virkelog besvær med og holde foden på speederen stille . Siden har mit ben været næsten fuldstændig følelsesløst. Det føles spændt fra knæet og ned og der er en meget stor nedsat følelse fra knæ og ned, under foden og det hele. Det er meget ubehageligt og bliver nu lidt nervøs.... nogen der har prøvet lignende?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2015

TNBC

Bella&Lina skriver:

igår eftermiddags faldt jeg med min vægt på mit ene knæ på marmor gulv i Kvickly ... Det gjorde ondt og hævede op. Idag er/var der stadig hævet og blåt ,knæet. Men her til aften skulle jeg hente min mand nogen km væk , og på vej hjem begynder mit ben og te sig, nærmest kramper eller spænder (svært og forklare) men jeg har Virkelog besvær med og holde foden på speederen stille . Siden har mit ben været næsten fuldstændig følelsesløst. Det føles spændt fra knæet og ned og der er en meget stor nedsat følelse fra knæ og ned, under foden og det hele. Det er meget ubehageligt og bliver nu lidt nervøs.... nogen der har prøvet lignende?? 

Jeg ville tage til lægen og få det undersøgt...

Anmeld Citér

26. juni 2015

Spirrevip

Bella&Lina skriver:

Hvis det er følelsesløst, ville jeg kontakte lægevagten med det samme, og finde ud af om det kunne vente til om morgenen. 

Anmeld Citér

26. juni 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Tjarr køre med det skal du så ik ;-)

Tænker det er hævelse der giver de føle forstyrrelser. Men ville omkring lægen med det snarest muligt. Også ikke mere kørsel før det er okay med følelsen. 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Bella&Lina

årgang84 skriver:

Tjarr køre med det skal du så ik ;-)

Tænker det er hævelse der giver de føle forstyrrelser. Men ville omkring lægen med det snarest muligt. Også ikke mere kørsel før det er okay med følelsen. 

Nej stoppede også og blev kørt hjem resten af vejen. For Søren hvis det gik galt 

kontakter lægen imorgen tidlig.. Kan ikke komme afsted til lægevagten heller, da jeg er alene med 2 børn i nat :/

Anmeld Citér

26. juni 2015

Hønsemor

Jeg ville kontakte lægen..

Det hele kan skyldes hævelsen, der går ind og trygger på nerverne og alt andet i knæet, men du kan også sagtens have forvoldt skade på dit knæ..

Nu nævner du selv du er blå, føler du det er et blåtmærke eller? For dette kan også være tegn på noget er brækket..

Jeg selv lægger pt som nyopereret (kiggert) i knæet efter jeg vrikkede om (uden at røre jorden) og jeg har lavet en mindre meniskskade og så havde der sat sig i en slimhinde i klemme..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.