Klapvogn på ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
2 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juni 2015

Foreversmile

Hej

Vi skal til Tyrkiet om en uge med vores to drenge på 1 1/2 år og 4 år. Vi skal have en klapvogn med, men vi er meget i tvivl om hvilken klapvogn der ville være bedst at tage med, eller om der er nogle der har nogle erfaringer med det? 

Vi har selv en stor Emmaljunga klapvogn (ikke med drejehjul). Den tænker jeg er alt for stor at have med og alt for varm at ligge i. Vi har også en helt almindelig paraplyklapvogn, den kan ikke skærme for solen. Jeg tænker umiddelbart den er alt for åben og ikke speciel god at ligge i. 

Jeg har overvejet følgende klapvogne: Babyjogger City Lite, kan ligges i hvilestilling. Babyjogger Mini, kan ligges helt ned. Begge vogne fylder ingenting, vejer ikke meget og er enormt nemme at folde sammen, dertil virker vognene enormt gode og behagelige for barnet. 

Det er første gang vi er afsted med børnene, så ALLE gode råd modtages med kyshånd :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2015

IT-nørd

Foreversmile skriver:

Hej

Vi skal til Tyrkiet om en uge med vores to drenge på 1 1/2 år og 4 år. Vi skal have en klapvogn med, men vi er meget i tvivl om hvilken klapvogn der ville være bedst at tage med, eller om der er nogle der har nogle erfaringer med det? 

Vi har selv en stor Emmaljunga klapvogn (ikke med drejehjul). Den tænker jeg er alt for stor at have med og alt for varm at ligge i. Vi har også en helt almindelig paraplyklapvogn, den kan ikke skærme for solen. Jeg tænker umiddelbart den er alt for åben og ikke speciel god at ligge i. 

Jeg har overvejet følgende klapvogne: Babyjogger City Lite, kan ligges i hvilestilling. Babyjogger Mini, kan ligges helt ned. Begge vogne fylder ingenting, vejer ikke meget og er enormt nemme at folde sammen, dertil virker vognene enormt gode og behagelige for barnet. 

Det er første gang vi er afsted med børnene, så ALLE gode råd modtages med kyshånd :-)

Vi har en Emmaljunga Scooter og den er genial her på landet, men for stor/varm på ferien. 

Vi købte derfor en brugt Babyjogger City Mini og den er god på ferien, ikke mindst pga kalechen, som går næsten helt ned over barnet. Vi gav 1100 kr for en velholdt vogn. 

Anmeld Citér

25. juni 2015

modesty

Foreversmile skriver:

Hej

Vi havde en Mountain Buggy Swift, den var perfekt at have med på ferie.

Dog pænt pebret hvis man udelukkende køber den med dét formål...

Men jeg ville nok kigge på dba efter en billig brugt model af enten Babyjogger, Mountain Buggy, Quinny, Easywalker eller andre lignende tre-hjulede mærker.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.