Pergotime?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
12 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juni 2015

Krydserfingre

Så fik jeg desbærre min mens i morges. Skal scannes i morgen også starter jeg på pergotime, jeg skal ikke insemineres det er blot for at styrke mine æg. Går ind i 10 cyklus nu hvor er det bare forfærdeligt hårdt. Har ingen andre børn og min mand og jeg er 23-24 år.. Det er et mareridt  

har nogle af jer erfaringer med pergotime? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2015

Anonym

Pigeeeeen skriver:

Så fik jeg desbærre min mens i morges. Skal scannes i morgen også starter jeg på pergotime, jeg skal ikke insemineres det er blot for at styrke mine æg. Går ind i 10 cyklus nu hvor er det bare forfærdeligt hårdt. Har ingen andre børn og min mand og jeg er 23-24 år.. Det er et mareridt  

har nogle af jer erfaringer med pergotime? 

Hejsa. Jeg er på pergotime og gonal f. Jeg synes ikke pergotime gør noget for mig, danner stadig kun et æg. Havde håbet på at jeg ville udvikle flere æg på pergotime men desværre ikke. Jeg er blevet insemineret idag, det er vores andet behandlings forsøg og vores 13 måned i projekt baby :-) 

Anmeld Citér

25. juni 2015

Chellie

Jeg er kun i første cyklus med behandling, men fik da to æg ud af Pergotime, som dog skulle have lidt hjælp med Gonal F, for at blive store nok inden inseminering.. Bivirkningerne er bestemt ikke slemme, synes jeg. Jeg havde lidt kvalme, men det var kun forbigående, og ikke ret voldsomt. Jeg kunne stadig sagtens spise osv 

jeg håber, det lykkes for dig denne gang! 

Anmeld Citér

25. juni 2015

Musen91

Jeg har desværre dårlige erfaringer med pergotime. Dog skal det siges jeg har pco, men jeg danner alt for mange æg på dem danner omkring 5-6 stk. Og jeg får utrolig mange bivirkninger af dem, jeg kan slet ikke styre mit humør på dem det flyver op og ned. Håber du har bedre held.

Anmeld Citér

25. juni 2015

Krydserfingre

Tak for svar alle sammen. Er i blevet gravide af det? Og har det hære i forbindelse med insiminering eller klarede i det selv? 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Chellie

Pigeeeeen skriver:

Tak for svar alle sammen. Er i blevet gravide af det? Og har det hære i forbindelse med insiminering eller klarede i det selv? 

Jeg blev insemineret i fredags, og venter stadig på testdag .. 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Musen91

Mit forsøg blev afbrudt pga for mange æg. 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Anonym

Pigeeeeen skriver:

Vi er ikke blevet gravide endnu er igang med andet forsøg

Anmeld Citér

26. juni 2015

Krydserfingre

Så har jeg været på klinikken. Skal inseminere for første gang i denne cyklus, har godt nok nogle blandede følelser... Har derudover fået pergotime jeg skal starte på i morgen og ovirelle sprøjte men den ved jeg ikke hvornår jeg skal tage endnu det er godt nok hårdt..

Anmeld Citér

26. juni 2015

Kærlighediminmave

Pigeeeeen skriver:

Så har jeg været på klinikken. Skal inseminere for første gang i denne cyklus, har godt nok nogle blandede følelser... Har derudover fået pergotime jeg skal starte på i morgen og ovirelle sprøjte men den ved jeg ikke hvornår jeg skal tage endnu det er godt nok hårdt..

Der er ikke så slemt. Det værste er de 14 dage efter inseminationen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.