Hvad gøre man??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Selvom man ikke længere får besøg af sp så er denne tilknyttet barnet til barnet er 16 - så du kan sagtens ringe til din sp 

kan han have ondt i halsen eller noget i den dur? Jeg tænket det er en god ide at få ham tjekket hos læge for at sikre at der ikke er noget med halsen. Og ellers kan sp måske give nogle gode råd. 

Sundhedsplejske er på pension. Så ved ikke om vi har ny vi fik slet ikke opkald sidste år om vi har ny 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2015

karisima

Min datter var også meget småtspisende da hun var mindre. For at sikre sig at hun fik lidt forskelligt plejede jeg at lave en smoothie med mælk/kærnemælk, banan (så den er sød), frosne jordbær el andre bær (så den bliver kold) og en masse forskelligt (kogte kartofler/ris/pasta, forskellige grøntsager fra aftensmaden f.eks bønner, broccoli, ærter, majs).

Det lyder vildt klamt, I know, men så længe der er banan i, ryger det ned fordi det smager så gennemtrængende sødt at det "dækker" over andre smage. 

Måske kunne du prøve det..?

Anmeld Citér

26. juni 2015

Anonym trådstarter

karisima skriver:

Min datter var også meget småtspisende da hun var mindre. For at sikre sig at hun fik lidt forskelligt plejede jeg at lave en smoothie med mælk/kærnemælk, banan (så den er sød), frosne jordbær el andre bær (så den bliver kold) og en masse forskelligt (kogte kartofler/ris/pasta, forskellige grøntsager fra aftensmaden f.eks bønner, broccoli, ærter, majs).

Det lyder vildt klamt, I know, men så længe der er banan i, ryger det ned fordi det smager så gennemtrængende sødt at det "dækker" over andre smage. 

Måske kunne du prøve det..?

Jeg giver mit barn smoothie men h*n kan ikke lide den selvom jeg har prøvet forskellig smag, problemer er bare at h*n normal spiser rigtigt godt og er altid sulten. 

Det her periode har bare ændre rigtigt meget.

Måske er det vejret fordi det er sommer? 

Men h*n spiser når vi er uden men ikke hjemme 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Mama85

Anonym skriver:

Hvad gøre man når et barn ikke gider spise morgenmad, frokost, formiddag, eftermiddag aftens mad?? 

Hele dagen 

Barnet bliver lige om lidt 3 år.  

Drikker meget vand. 

Barnet få kvalme af mad og græder og siger jeg dør jeg dør ja what det er mad, siger også  jeg kaster op jeg kaster op!  

Børn har perioder hvor bare ikke er sultne, han skal nok spise når han er sulten. Men hvorfor siger han dog at han dør? Det synes jeg er vildt mærkeligt at én på 3 siger. 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

Børn har perioder hvor bare ikke er sultne, han skal nok spise når han er sulten. Men hvorfor siger han dog at han dør? Det synes jeg er vildt mærkeligt at én på 3 siger. 

Ahahah vi griner af det,  ved ikke hvor det kommer fra tror bare h*n ikke forstår hvad det betyder: )

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.