pco kost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
4 svar
4 synes godt om
25. juni 2015

silassui

er på 2 dagen i mit pco kost forsøg Nu lige et sikkert temmelig dumt spørgsmål men hvad er en grøn salat? Er det salat af grønne blade eller er det blandede grønne grøntsager eller er det bare grøntsager? Hjæælp

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2015

fru_winther

silassui skriver:

er på 2 dagen i mit pco kost forsøg Nu lige et sikkert temmelig dumt spørgsmål men hvad er en grøn salat? Er det salat af grønne blade eller er det blandede grønne grøntsager eller er det bare grøntsager? Hjæælp

Hej.

Jeg har fået af vide jeg skal spise efter diabetes foreningens kostråd da jeg har PCOS.

De går ind for grove grønsager så som:

kål, blomkål, løg, porrer, gulerødder, bønner.

Alt der indeholder massere af protein! 

Kan ikke hjælpe dig mere end det desværre.

Anmeld Citér

6. juli 2015

Foxtrot-753951

silassui skriver:

Jeg købte bogen "Spis dig gravid". Jeg synes det er en rigtig god bog og jeg har fået større forståelse omkring, hvordan kroppen reagerer på forskellige madvarer, i forhold til PCO. Vil helt klart anbefale dig at prøve den.

Jeg købte min, men jeg læste andre steder på nettet at man kunne låne den på biblioteket

Anmeld Citér

10. juli 2015

Joe92

Ja det er sådan noget som brocoli, spinat,  and so on. Jeg har været på kiss kosten i 3 måneder og fulgt det så godt jeg kunne. Og jeg er nu gravid inden jeg nåede til at få tjekket gennemgangen i æggestokkene! Held og lykke jeg var ihvertfald glad ved kosten og jeg fortsætter gennem graviditeten også. Mit humør har nemlig også været meget bedre har ikke haft så mange humørsvingninger i de 3 måneder

Anmeld Citér

10. juli 2015

silassui

fantastisk�� opdagede dagen efter jeg oprettede indlægget at jeg er gravid ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.