Jag i skeden, 10 uger henne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.593 visninger
7 svar
1 synes godt om
25. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej piger. Har nogle af jer prøvet at få jag i skeden når i kun har været 10 uger henne..? Havde det igår så jeg næsten ikke ku være i mig selv.. I nat har jeg slet ikke kunne sove pga smerter dernede, men der føltes det ikke kun som jag i skeden men også omkring urinrøret..

Nogen der ved hvad det er? Blir lidt nervøs..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Hej piger. Har nogle af jer prøvet at få jag i skeden når i kun har været 10 uger henne..? Havde det igår så jeg næsten ikke ku være i mig selv.. I nat har jeg slet ikke kunne sove pga smerter dernede, men der føltes det ikke kun som jag i skeden men også omkring urinrøret..

Det kan være noget så simpelt som ligamentsmerter. Men det kan også være en urinvejsinfektion eller endnu være en gul. Så synes du skal ringe til lægen og få tjekket 

Anmeld Citér

25. juni 2015

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Det kan være noget så simpelt som ligamentsmerter. Men det kan også være en urinvejsinfektion eller endnu være en gul. Så synes du skal ringe til lægen og få tjekket 

Tak for svar

Det føles bare ikke som ligamentsmerter.. Tror heller ikke det er GUL for blev scannet for 3 uger siden og hun tjekkede om det var indenfor livmoderen..

må se om det kommer igen og så kontakte lægen hvis det er..

tænkte bare om nogen af jer har prøvet det..

Anmeld Citér

25. juni 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Hat selv døjet med dem, og omkring urinræret tror du ikke det er skambenet? Det ele giver sig jo rigtig godt nu her og det kan give ret vilde stød og jag . Muligvis blærebetændelse ? 

Anmeld Citér

25. juni 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Tak for svar

Det føles bare ikke som ligamentsmerter.. Tror heller ikke det er GUL for blev scannet for 3 uger siden og hun tjekkede om det var indenfor livmoderen..

må se om det kommer igen og så kontakte lægen hvis det er..

tænkte bare om nogen af jer har prøvet det..

Ligamentsmerter kan jo varierer i styrke. Så det er ikke umuligt hvis det er det. 

Nej så er det ikke en gul ihvertfald hvis du er scannet. Det er jo en god ting 

Men ja ring til lægen hvis det kommer igen og se om det er en urinvejsinfektion. 

Anmeld Citér

25. juni 2015

SPJ85

Hej, jeg kan fortælle dig, at jeg også havde det omkring uge 10-15 stykker. Jeg blev også bekymret, men det viste sig vist at stamme fra symfysen og være betinget af overanstrengelse.(af at gå..) Og ganske ufarligt. Det kom tilbage en sjælden gang imellem i løbet af graviditeten. Du kan selvfølgelig kontakte læge hvis du er bekymret, men ville lige berolige dig lidt..

Anmeld Citér

25. juni 2015

Anonym trådstarter

SPJ85 skriver:

Hej, jeg kan fortælle dig, at jeg også havde det omkring uge 10-15 stykker. Jeg blev også bekymret, men det viste sig vist at stamme fra symfysen og være betinget af overanstrengelse.(af at gå..) Og ganske ufarligt. Det kom tilbage en sjælden gang imellem i løbet af graviditeten. Du kan selvfølgelig kontakte læge hvis du er bekymret, men ville lige berolige dig lidt..

Tak for dit svar! Ku meget godt være overanstrengelse, da jeg bærer meget rundt på min store søn.. Han hænger rigtig meget på mig i øjeblikket og kaster sig ind i mine arme..

og lyder som om symfysen er der hvor det gør ondt på mig..

Anmeld Citér

25. juni 2015

SPJ85

Anonym skriver:

Tak for dit svar! Ku meget godt være overanstrengelse, da jeg bærer meget rundt på min store søn.. Han hænger rigtig meget på mig i øjeblikket og kaster sig ind i mine arme..

og lyder som om symfysen er der hvor det gør ondt på mig..

Men hvis det bliver værre eller er helt uudholdeligt skal du selvfølgelig snakke med din læge, da der jo kan være mange grunde til dine smerter. men prøv at se om aflastning ikkke hjælper lidt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.