Bliver skidt tilpas når ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juni 2015

Anonym trådstarter

Jeg ligger ned, eller ligger halvt bed på ryggen. Jeg ved det skerfor mange i graviditeten da vagten presser på blodårerne, men jeg er kun 16+3, starter det så tidligt eller bær jeg kontakte min læge? Har døjet meget med det i dag . Svimmelheden kommer med jævne mellemrum, lige meget hvad side jeg ligger på, det er som om det lige starter som en føleforstyrrelse i benene og så bliver jeg svimmel i 3-5 sekunder efterfølgende.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2015

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ligger ned, eller ligger halvt bed på ryggen. Jeg ved det skerfor mange i graviditeten da vagten presser på blodårerne, men jeg er kun 16+3, starter det så tidligt eller bær jeg kontakte min læge? Har døjet meget med det i dag . Svimmelheden kommer med jævne mellemrum, lige meget hvad side jeg ligger på, det er som om det lige starter som en føleforstyrrelse i benene og så bliver jeg svimmel i 3-5 sekunder efterfølgende.. 

Så tidligt er der ikke så meget vægt der kan trykke på dine årer. Fosteret vejer kun omkring 150 g. 

Svimmelhed og utilpashed er dog ikke unormalt i starten. Du danner flere hormoner og mere blod som kan være skyld i det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.