Blærebetændelse og mestruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
15 svar
4 synes godt om
24. juni 2015

Tanja.mp

Hej piger.

Min mens. er nu gået 14 dage over tid, jeg har kvalme, halsbrand, ondt i lend og ømme bryster.

Jeg har også haft ondt i underlivet, men har fået konstateret blærebetændelse, og er på pecilin og har ikke haft ondt igår og i dag.

Kan blærebetændelse godt gå ind og være skyld i alt det ?

På forhånd tak ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hmm det skal jeg ikke kunne sige. Men det lyder ellers som typiske tegn tidligt i graviditeten. 

Jeg er dog sikker på at pillerne for UVI ellers kunne give nogle af de symptomer. men når de stopper efter start af pillerne så ved jeg det ikke 

Men mon ikke du har testet?

Anmeld Citér

24. juni 2015

Krydserfingre

Tanja.mp skriver:

Hej piger.

Min mens. er nu gået 14 dage over tid, jeg har kvalme, halsbrand, ondt i lend og ømme bryster.

Jeg har også haft ondt i underlivet, men har fået konstateret blærebetændelse, og er på pecilin og har ikke haft ondt igår og i dag.

Kan blærebetændelse godt gå ind og være skyld i alt det ?

På forhånd tak ��

Ja det kan det godt. Hvorfor tager du ikke en g test? Har selv blærebetændelse lige pt og venter (helst ikke) men mens når som helst nu. 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Tanja.mp

SDD skriver:

Hmm det skal jeg ikke kunne sige. Men det lyder ellers som typiske tegn tidligt i graviditeten. 

Jeg er dog sikker på at pillerne for UVI ellers kunne give nogle af de symptomer. men når de stopper efter start af pillerne så ved jeg det ikke 

Det kun underlivs smerter som er forsvundet.

Har testet for 1 uge siden, men den var negativ. Er kun i uge 6+0 nu, hvis det er. Og kunne ikke teste positiv med min søn før uge 6+. Men tør ikke teste 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Tanja.mp

Pigeeeeen skriver:

Ja det kan det godt. Hvorfor tager du ikke en g test? Har selv blærebetændelse lige pt og venter (helst ikke) men mens når som helst nu. 

Tog en for en uge siden, den var negativ.

Men med min søn testede jeg først positiv i uge 6+ og tør ikke teste. Er godt nok 6+0 nu, hvis det er, men vil ikke se svaret 

I mandags viste den ingen blærebetændelse, det var først igår. Tænker, kan mens godt være udeblevet så lang tid før pga. blærebetændelse ?

Anmeld Citér

25. juni 2015

Tanja.mp

SDD skriver:

Startede først på pillerne igår, og har haft symptomer i længere tid

Anmeld Citér

25. juni 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Tanja.mp skriver:

Det kun underlivs smerter som er forsvundet.

Har testet for 1 uge siden, men den var negativ. Er kun i uge 6+0 nu, hvis det er. Og kunne ikke teste positiv med min søn før uge 6+. Men tør ikke teste 

Jeg ville bestemt teste igen! Det eneste symptom på graviditet var halsbrand utrolig tidligt i graviditeten. Men lagde ikke noget i det. 

Test test test

Anmeld Citér

25. juni 2015

Tanja.mp

SDD skriver:

Jeg ville bestemt teste igen! Det eneste symptom på graviditet var halsbrand utrolig tidligt i graviditeten. Men lagde ikke noget i det. 

Test test test

Årh. Jeg køber en og prøver imorgen Tak.

Anmeld Citér

25. juni 2015

Tanja.mp

SDD skriver:

Test test test

Anmeld Citér

25. juni 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Tanja.mp skriver:

Det lyder fornuftigt

du er mere en velkommen til at give en lille update

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.