hyppig afføring uge 8

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej som I ka læse ud fra emnet ja så har jeg oplevet at ha forstoppelse men lige idag har jeg været på toilettet tre gange med mere eller mindre normal afføring.  Jeg lider normalt af forstoppelse og tre gange på en dag er ik normalt for mig.  

Er der andre der oplever det? 

Ellers har jeg bare haft så svært ved at prutte, det rumler i maven og trykker så j får ondt i underlivet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2015

Anpau

Anonym skriver:

Hej som I ka læse ud fra emnet ja så har jeg oplevet at ha forstoppelse men lige idag har jeg været på toilettet tre gange med mere eller mindre normal afføring.  Jeg lider normalt af forstoppelse og tre gange på en dag er ik normalt for mig.  

Ellers har jeg bare haft så svært ved at prutte, det rumler i maven og trykker så j får ondt i underlivet

Selv er jeg kun i uge 5, men kan godt nikke genkendende til oftere at skulle på toilettet. Er gået fra hver 2-3 dag til 1-4 gange dagligt 

Anmeld Citér

29. juni 2015

xStinepigen

Helt normalt, hele vires system arbejder anderledes npr vi er gravide. Bare sørg for når du ska til at spise jerne du får nogle der ikke er sp hårde mod maven

Anmeld Citér

29. juni 2015

Anonym trådstarter

Har nogle af jer taget afføringsmidler under jeres graviditet?  

Anmeld Citér

29. juni 2015

Anpau

Anonym skriver:

Har nogle af jer taget afføringsmidler under jeres graviditet?  

Nej, her klarer systemet det helt af sig selv. Min graviditet er "afføringsmiddel" nok i sig selv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.