Min datter brækkede armen sidste uge... nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
7 svar
4 synes godt om
24. juni 2015

DKTiha

imorgen skal vi til et nyt røntgen af armen, men jeg er gravid og min kæreste kan desværre ikke få fri fra arbejde til at følge med til det.

så er der nogen herinde der ved om jeg kan komme med ind eller om en helt fremmed (hvis man kan sige sådan), skal sidde med min datter i de få min der tager ??

er 18+5  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2015

2babygirls

DKTiha skriver:

imorgen skal vi til et nyt røntgen af armen, men jeg er gravid og min kæreste kan desværre ikke få fri fra arbejde til at følge med til det.

så er der nogen herinde der ved om jeg kan komme med ind eller om en helt fremmed (hvis man kan sige sådan), skal sidde med min datter i de få min der tager ??

er 18+5  

Tænker at du får et forklæde på, lidt lige som ved tandlægen?

Anmeld Citér

24. juni 2015

DKTiha

2babygirls skriver:

Tænker at du får et forklæde på, lidt lige som ved tandlægen?

os selv den tanke jeg har, men da jeg snakkede med en tidligere kunne hun ikke svare mig på hvordan og hvorledes, og har prøvet google om der stod noget relevant derinde :-) ! ellers må jeg se det når tiden er :-)

Anmeld Citér

24. juni 2015

ung-mor-2014

Jeg måtte IKKE få røgten ved tandlægen da jeg var gravid

Anmeld Citér

24. juni 2015

Diosa85

ung-mor-2014 skriver:

Jeg måtte IKKE få røgten ved tandlægen da jeg var gravid

Jeg måtte godt få røntgen ved tandlægen for en måned siden og jeg er også gravid. 

Det er sådan Idag med tandlæge røntgen (på de nye klinikker vel at mærke) at deres apparater der bruges til røntgen udgiver samme stråling sin svarer til den stråling man får ved en rejse herfra til Mallorca og det må man jo gerne. Om det er det samme på hospitalet til knogle røntgen ved jeg ikke 

Anmeld Citér

24. juni 2015

ung-mor-2014

Diosa85 skriver:

Jeg måtte godt få røntgen ved tandlægen for en måned siden og jeg er også gravid. 

Det er sådan Idag med tandlæge røntgen (på de nye klinikker vel at mærke) at deres apparater der bruges til røntgen udgiver samme stråling sin svarer til den stråling man får ved en rejse herfra til Mallorca og det må man jo gerne. Om det er det samme på hospitalet til knogle røntgen ved jeg ikke 

Hmm ja okay, så må min gamle tandlæge have noget lidt ældre udstyr det var i oktober sidste pr hvor jeg skulle føde i december, så pas, måtte bare ikke

Anmeld Citér

24. juni 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Min datter har fået taget røntgen af hofterne i sidste mdr 

Jeg er osse gravid og jeg måtte ikke være med der inde jeg skulle stille mig mig glasset de 2 sek det tog 

Anmeld Citér

26. juni 2015

DKTiha

Jeg måtte heller ikke være med, fik pænt besked på at gå helt ud , heldigvis for at min datter ikke er så bange af sig så hun gjorde det selv mere eller mindre mens en læge /røntgen kvinde rettede hende hvis hun sad forkert ..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.