Hvor meget fylder en pakke bleer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.180 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej

kæresten og jeg skal til at indrette vores pulterkammer så der er plads til ekstra babyting, og kæresten skal lave nogle hylder og står har brug for nogle mål på en pakke bleer. bare så de kan ligge på hylderne.

er der nogle af jer der kan skrive HxBxL på jeres blepakker ? så er i superskønne

bare mere så jeg ikke skal stå som en tosse i supermarkedet med et målebånd og måle blepakker 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Hej

kæresten og jeg skal til at indrette vores pulterkammer så der er plads til ekstra babyting, og kæresten skal lave nogle hylder og står har brug for nogle mål på en pakke bleer. bare så de kan ligge på hylderne.

er der nogle af jer der kan skrive HxBxL på jeres blepakker ? så er i superskønne

bare mere så jeg ikke skal stå som en tosse i supermarkedet med et målebånd og måle blepakker 

det kommer jo an på hvilke bleer du tænker at bruge. Nogle pakker er større end andre

Anmeld Citér

24. juni 2015

Anonym trådstarter

hannetheis skriver:

det kommer jo an på hvilke bleer du tænker at bruge. Nogle pakker er større end andre

Bare til start se mindste :-)  men bare sådan mere generelt. Hvad ligger du inde med da ?  

Anmeld Citér

24. juni 2015

SofiaMik

Altså ville nok bare pakke bleerne ud og stable på hylden, så er de nemmere at gå til. Køb dog de første, så har du lidt at kigge efter. Umuligt at give mål på pakker. Så mange størrelser og mærker. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.