En rigtig møg dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
4 svar
1 synes godt om
24. juni 2015

Anonym trådstarter

Ja idag er bare en L.... Dag.. Den dag hvor det føles som om vi aldrig bliver forældre.. Alle veninder er gravide og uanset om det er bevidst eller ubevidst så holde de bare sammen nu. Og jeg føler jeg er på side linjen.. Den eneste af pigerne som kender til vores situation er jeg ikke på talefod med lige nu. Hun render med nogle fælles veninder som jeg ved hun ikke er begejstret for. Men nu hvor de også er gravide ja så kan de godt hænge ud sammen.. Jeg har lyst til at grave mig ned i jorden. Jeg skal insemineres imorgen for anden gang, men lige nu kan jeg ikke engang glæde mig til det  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2015

Jegkiggerpåfugle

Anonym skriver:

Ja idag er bare en L.... Dag.. Den dag hvor det føles som om vi aldrig bliver forældre.. Alle veninder er gravide og uanset om det er bevidst eller ubevidst så holde de bare sammen nu. Og jeg føler jeg er på side linjen.. Den eneste af pigerne som kender til vores situation er jeg ikke på talefod med lige nu. Hun render med nogle fælles veninder som jeg ved hun ikke er begejstret for. Men nu hvor de også er gravide ja så kan de godt hænge ud sammen.. Jeg har lyst til at grave mig ned i jorden. Jeg skal insemineres imorgen for anden gang, men lige nu kan jeg ikke engang glæde mig til det  

Det er da netop nu du skal glæde dig over at du skal insemineres - der er jo alle muligheder for at der kommer en lille nuller i maven på dig - det skal da ikke komme an på de hånd om du har en god eller dårlig dag og hvad så hvis de er gravide?? Du har da muligheden i morgen. Op med humøret !!!!! 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Anonym trådstarter

Jegkiggerpåfugle skriver:

Det er da netop nu du skal glæde dig over at du skal insemineres - der er jo alle muligheder for at der kommer en lille nuller i maven på dig - det skal da ikke komme an på de hånd om du har en god eller dårlig dag og hvad så hvis de er gravide?? Du har da muligheden i morgen. Op med humøret !!!!! 

Det er nok bare frygten for at mislykkes igen igen igen der sidder i mig  

Føler mig bare HELT alene. Har kun min kæreste at snakke med om det nu. Og han er helt fantastisk men jeg kan ikke læsse af på ham hver gang  

Anmeld Citér

24. juni 2015

klmf

Så læs du bare af på os herinde! Håber det bliver en vellykket ins i morgen

Anmeld Citér

24. juni 2015

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Så læs du bare af på os herinde! Håber det bliver en vellykket ins i morgen

Tak, jeg var også gået totalt i stykker hvis ikke jeg var herinde. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.