Jeg har ondt og kan ikke sidde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
11 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej allesammen

Jeg har ondt og kan næsten ikke sidde ned. Jeg skal til læge i dag, men er bange for, at få en sygemelding. Jeg er på dagpenge og er nyuddannet, men vil gerne finde et job og har ikke råd til, at komme på sygedagpenge. Får man ikke mindre i sygedagpenge, end man gør på dagpenge? Andre der ved noget om det? Andre som har været på dagpenge dimmitentsats og er røget på sygedagpenge? Hvad er forskellen? 

Det er ulideligt, men også meget tidligt. 17+. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2015

pastry26

Umiddelbart vil jeg tro, at du ca får det samme. 

Men ring da ind til borger kontoret og spørg. 

��

Anmeld Citér

24. juni 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Hej allesammen

Jeg har ondt og kan næsten ikke sidde ned. Jeg skal til læge i dag, men er bange for, at få en sygemelding. Jeg er på dagpenge og er nyuddannet, men vil gerne finde et job og har ikke råd til, at komme på sygedagpenge. Får man ikke mindre i sygedagpenge, end man gør på dagpenge? Andre der ved noget om det? Andre som har været på dagpenge dimmitentsats og er røget på sygedagpenge? Hvad er forskellen? 

Satsen er præcis den samme på syge dagpenge som den er på dagpenge. Den eneste forskel er dagen for udbetalingen

Anmeld Citér

24. juni 2015

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Hej !

Det er da ubehageligt og smertefuldt du ikke kan sidde. har du mon bækkenløsning? Hvis ja er der hjælp at hente hos en fysioterapeut. Gravide får p.gr-a hormoner løshed i bækkenet som forberedelse til fødselsvejens , Nogen gange er det lidt skævt og kan manipuleres på plads og dermed bliver man smertefri. bed om en en henvisning via egen læge. rigtig god bedring.

Anmeld Citér

24. juni 2015

Anonym trådstarter

Tusinde tak for svar.