Hjælp til extensions !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
7 svar
2 synes godt om
24. juni 2015

Anonym trådstarter

Mit hår er kort. Meget kort. Ca 6 cm hvor det er længst . Jeg vil SÅ gerne have noget længde på, mit hår er SÅ grimt og grunden til den korte klipning (det har været helt maskinklippet) er at jeg skulle have krøller og det resulterede i at mit hår blev som en stålbørste. Kan det lade sig gøre med de cm hår jeg har? Og hvilken metode så? Eller??  Nu har jeg haft dette hår i 2 mdr tid og er simpelthen græde færdig når jeg lige kommer forbi et spejl :/ og jeg går normal slet ikke op i sådan noget og har aldrig haft extensions  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2015

Jj1709

Anonym skriver:

Mit hår er kort. Meget kort. Ca 6 cm hvor det er længst . Jeg vil SÅ gerne have noget længde på, mit hår er SÅ grimt og grunden til den korte klipning (det har været helt maskinklippet) er at jeg skulle have krøller og det resulterede i at mit hår blev som en stålbørste. Kan det lade sig gøre med de cm hår jeg har? Og hvilken metode så? Eller??  Nu har jeg haft dette hår i 2 mdr tid og er simpelthen græde færdig når jeg lige kommer forbi et spejl :/ og jeg går normal slet ikke op i sådan noget og har aldrig haft extensions  

Jeg vil ikke anbefale dig det... Det kommer til at se meget meget unaturligt ud når dit eget hår er så kort som det er.. 

Jeg ville nok vente til jeg havde ca 15 cm hår selv, hvis det havde været mig.. :-) 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Anna2706

Jeg fandt tilfældigt dette billede på Facebook, det kan godt lade sig gøre men nu ved jeg heller ikke hvordan dit hår ser ud. Jeg ville vente til det var lidt længere :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. juni 2015

Anonym trådstarter

Anna2706 skriver:

Jeg fandt tilfældigt dette billede på Facebook, det kan godt lade sig gøre men nu ved jeg heller ikke hvordan dit hår ser ud. Jeg ville vente til det var lidt længere :-) 

Det ser da okay ud på billedet... Det er jo netop fordi at jeg er så ked af mit hår nu.. Hvis det var fx 15 cm jamen så ville jeg nok kunne finde en pæn frisure og så ville jeg slet ikke tænke i de baner, det er jo trods alt halvdyrt :/ mit hår har ca samme længde, lidt kortere nogen steder i nakken dog. Men ca 7 Cm i toppen og så eller 5 cm og i nakken ved de små hår osv er det lidt kortere......... Ren katastrofe! 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Anonym trådstarter

Jeg vil ikke anbefale dig det... Det kommer til at se meget meget unaturligt ud når dit eget hår er så kort som det er.. 

Jeg ville nok vente til jeg havde ca 15 cm hår selv, hvis det havde været mig.. :-) 

Det er netop fordi det er nu mit hår er grimt. Om 15 cm ville jeg sagtens kunne få det til og se pænt ud uden extensions 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Anna2706

Det ser da okay ud på billedet... Det er jo netop fordi at jeg er så ked af mit hår nu.. Hvis det var fx 15 cm jamen så ville jeg nok kunne finde en pæn frisure og så ville jeg slet ikke tænke i de baner, det er jo trods alt halvdyrt :/ mit hår har ca samme længde, lidt kortere nogen steder i nakken dog. Men ca 7 Cm i toppen og så eller 5 cm og i nakken ved de små hår osv er det lidt kortere......... Ren katastrofe! 

Okay, jeg synes du skal forhøre dig ved en frisør som påsætter extensions. De ved hvad der ville passe til dig ang. længde og hvilken metode :-) 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Mor til Ella

Nej, det synes jeg ikke kan lade sig gøre og må sige at jeg også synes billedet der er fundet ser farligt ud. forstil dig hver morgen med kort strittende hår og så lange længder....

Vi i salonen anbefaler det ikke til hår som er kortere en halvlang page.

Så ville personligt væbne mig med tålmodighed

Anmeld Citér

24. juni 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Tålmodighed! Det vokser ud igen! 

Det bliver ikke flot, hvis du får extensions sat i dit hår, når det er så kort som det er. Overgangen vil være alt for markant. 

Start på priorin piller.. Det kan hjælpe LIDT.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.