Positiv ÆL test selvom det er 10 dage siden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
3 svar
5 synes godt om
24. juni 2015

MiaN

Hej med jer 

Sagen er den at jeg står med en positiv ÆL test selvom jeg d. 14/6 havde ægløsning. Der var testen også positiv! Så det vil sige at efter 10 dage, har jeg positiv test i hånden igen?? Vi havde ikke sex, da vi har sat det lidt på pause (vi har forsøgt i 8 måneder) Så sidst vi havde sex hvor jeg havde ægløsning var i maj. Jeg fik min menstruation sidst i maj, dog var det en ret skør menstruation, hvor jeg pletblødte og den ikke rigtig var der, dog havde jeg menstruations smerter som jeg plejer.

Jeg har testet løs, sidst jeg testede vil jeg være 6+3, men testen var negativ? Altså gravidtets testen.

Jeg er virkelig snot forvirret. Derfor jeg skriver dette indlæg for at hører om der er andre der har prøvet noget lignede?? 

Jeg har lagt et billede ind af min ÆL test..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2015

MMOGM

MiaN skriver:

Hej med jer 

Sagen er den at jeg står med en positiv ÆL test selvom jeg d. 14/6 havde ægløsning. Der var testen også positiv! Så det vil sige at efter 10 dage, har jeg positiv test i hånden igen?? Vi havde ikke sex, da vi har sat det lidt på pause (vi har forsøgt i 8 måneder) Så sidst vi havde sex hvor jeg havde ægløsning var i maj. Jeg fik min menstruation sidst i maj, dog var det en ret skør menstruation, hvor jeg pletblødte og den ikke rigtig var der, dog havde jeg menstruations smerter som jeg plejer.

Jeg har testet løs, sidst jeg testede vil jeg være 6+3, men testen var negativ? Altså gravidtets testen.

Jeg er virkelig snot forvirret. Derfor jeg skriver dette indlæg for at hører om der er andre der har prøvet noget lignede?? 

Din æl test er ikke positiv 

Anmeld Citér

24. juni 2015

A. Nonymsen

Hej med jer 

Enig med ovenstående, den ægløsningstest er ikke positiv. 

Stregerne på æl-test skal være lige tydelige for at den er positiv

Anmeld Citér

26. juni 2015

L-Mortil3

Test stregen skal være lige så tydelig som kontrol stregen ELLER tydeligere  så bare "rolig" den er langt fra positiv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.