Snart fået nok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2009

Pia

suanne85 skriver:

Det er helt fint

Har faktisk mange gange tænkt på om vi skulle et smut med ham til hans fars læge da min læge er den der type at ja børn bliver syge og det er fordi de går i vuggestue/dagpleje osv og  ser det som en løsning. Og er faktisk aldrig ham der er nået frem til noget når Emil har været syg det har været ørelægen, lægevagten og så hans fars læge en gang.

Men er jo bare svært hvad de sal kigge efter når det er, er det en blodprøve og så bare undersøge det eller?

min niece har fået taget et hav af blodprøver og børnelægen har undersøgt hende ra hoved til røv, målt og vejet hende , for så derefter og dobbelt tjekke hende..
men ja blodprøver røber så meget mere end man lige drømmer om..

kh Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Vingummien

Pia skriver:

min niece har fået taget et hav af blodprøver og børnelægen har undersøgt hende ra hoved til røv, målt og vejet hende , for så derefter og dobbelt tjekke hende..
men ja blodprøver røber så meget mere end man lige drømmer om..

kh Pia

Oki, hvor gammel er hun og hvor langt var hun kommet bagud?

for tror ikke det hjælper at banke i bordet med mindre man har en ide eller sådan man kan komme med til lægen.

Anmeld

14. september 2009

NaFe

Ihh altså det bette pus da....
Det er da bare så synd af han altid bliver ramt a noget sygdom. Håber da virkelig a det snart må gå over, for nu har han da været det meste igennem. Men godt han holder humøret nogenlunden..det altid noget... Men kan dælme også godt forstå du syntes det hårdt og træls, for det er det da med en lille dreng der altid er syg.....øv øv

en masse kram til jer begge.....

Anmeld

14. september 2009

Vingummien

Feluca09 skriver:

Ihh altså det bette pus da....
Det er da bare så synd af han altid bliver ramt a noget sygdom. Håber da virkelig a det snart må gå over, for nu har han da været det meste igennem. Men godt han holder humøret nogenlunden..det altid noget... Men kan dælme også godt forstå du syntes det hårdt og træls, for det er det da med en lille dreng der altid er syg.....øv øv

en masse kram til jer begge.....

Ja og nogle har han været igennem mere end en gang

Anmeld

14. september 2009

Barbamama

Ej det re bare ikke rigtigt....  Jeg har simpelthen så ondt af jer!!! Det kan bare ikke passe at han skal blive ved med at rammes af alt muligt.. For fanden hvor er det synd altså... I må efterhånden føle jer total magtesløse....
Jeg ville sgu ønske jeg kunne hjælpe jer.... Er bare så ked af det på jeres vegne. Det er ikke fair at I skal igennem så meget. Han har godt nok været syg længe nu...

Anmeld

14. september 2009

Vingummien

michella80 skriver:

Ej det re bare ikke rigtigt....  Jeg har simpelthen så ondt af jer!!! Det kan bare ikke passe at han skal blive ved med at rammes af alt muligt.. For fanden hvor er det synd altså... I må efterhånden føle jer total magtesløse....
Jeg ville sgu ønske jeg kunne hjælpe jer.... Er bare så ked af det på jeres vegne. Det er ikke fair at I skal igennem så meget. Han har godt nok været syg længe nu...

Ja stort set siden den 19 juni så det er længe. Mangler bare lige en uge hvor han er frisk hver dag, ikke fordi han skal være syg efter men du ved hvad jeg mener

Anmeld

14. september 2009

anna-jonas

Åhhhh.............altså, sus.............håber snart at i bliver sygdomsfri hjemme hos jer. Man siger jo, at det første år i vuggestue giver inst.pest..............og det har vi så sandelig haft herhjemme også.

God bedring
Mette

Anmeld

15. september 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Åhhhh.............altså, sus.............håber snart at i bliver sygdomsfri hjemme hos jer. Man siger jo, at det første år i vuggestue giver inst.pest..............og det har vi så sandelig haft herhjemme også.

God bedring
Mette

Godt at høre at vi ikke er de eneste der har været det igennem

Anmeld

15. september 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

God bedring
Mette

Anmeld

15. september 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Er det blevet bedre eller? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.