Er jeg forkert på den??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
4 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juni 2015

Anonym trådstarter

Har en veninde, og hende og faren til hendes dreng er lige gået fra hinanden. Han har efterfølgende fundet sammen med min "kusine". Min "kusines" far misbrugte hendes lillebror for nogle år siden ( 7-8 år siden ) . Hun har stadig meget kontakt til faren, og efter sigende skulle hun have fået passet sine drenge hos sin far en gsng i mellem - hvilket de jo ikke må!! Men har færst fundet ud af der nu, for er på ingen måde i kontakt med disse mennesker! 

Men nu hvor min venindes Eks har fundet sammen med min "kusine", har jeg jo valgt at fortælle hende han er dømt for pædofili. Nu render min "kusine" og siger hun havde smadret mig hvis ikke jeg var gravid - hvilket jeg er fuldstændigt ligeglad med, og har meget svært ved at tro på ville have været sket, gravid eller ej. For sp havde hun jo nok kontaktet mig personligt. 

Men jeg føler man har lidt pligt til at fortælle ens venner ( og andre for den sags skyld) - at hvis deres barn resikere at omgås en dømt pædofil? Jeg ville hvertfald selv gerne vide det. Og hvis uheldet var ude var jeg sa blevet enormt sur på min barndomsveninde for ikke at have fortslt mig dette ??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2015

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Har en veninde, og hende og faren til hendes dreng er lige gået fra hinanden. Han har efterfølgende fundet sammen med min "kusine". Min "kusines" far misbrugte hendes lillebror for nogle år siden ( 7-8 år siden ) . Hun har stadig meget kontakt til faren, og efter sigende skulle hun have fået passet sine drenge hos sin far en gsng i mellem - hvilket de jo ikke må!! Men har færst fundet ud af der nu, for er på ingen måde i kontakt med disse mennesker! 

Men nu hvor min venindes Eks har fundet sammen med min "kusine", har jeg jo valgt at fortælle hende han er dømt for pædofili. Nu render min "kusine" og siger hun havde smadret mig hvis ikke jeg var gravid - hvilket jeg er fuldstændigt ligeglad med, og har meget svært ved at tro på ville have været sket, gravid eller ej. For sp havde hun jo nok kontaktet mig personligt. 

Men jeg føler man har lidt pligt til at fortælle ens venner ( og andre for den sags skyld) - at hvis deres barn resikere at omgås en dømt pædofil? Jeg ville hvertfald selv gerne vide det. Og hvis uheldet var ude var jeg sa blevet enormt sur på min barndomsveninde for ikke at have fortslt mig dette ??? 

Jeg synes du gør det helt rigtige! 

Men hvem fanden (undskyld mit franske ) overlader sine børn til en der er dømt for pædofili?!  Din kusine virker sgu ikke til at være ved sine fulde 5 så..

Anmeld Citér

24. juni 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville helt 100 fortælle det! Vh stine

Anmeld Citér

24. juni 2015

2721

Jeg ville også have sagt det. Det er en meget alvorlig anklage, men imod med han er dømt, er det jo ikke noget du bare har gået og fundet på. Og havde jeg været i din venindes situation, ville jeg også ønske og forvente at mine venner ikke tilbageholder den form for information. 

Angående din kusine slås hun nok med nogle uafklaret følelser og har svært ved at erkende og acceptere at hendes far har gjort disse ting. Kærlighed særligt til ens forældre kan gøre blind. Og hendes reaktion er på mange måder nok meget forståelig for du bringer jo noget frem i dagslyset som jeg forstiller mig hun har brugt og bruger meget tid på at glemme/fornægte.

knus og kram  

Anmeld Citér

24. juni 2015

Newsence

Du har faktisk PLIGT til at melde det til kommunen.. Og bare rolig hvis din veninde reagere korrekt på din besked og ikke bare lader som ingen ting så sker der ikke noget.. Men du SKAL melde det. Det vil også hjælpe din veninde at der er en anmeldelse hvis hun tar sagen op.. Så ring til kommunen og din veninde NU 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.