Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min bror bliver bisat i morgen, og jeg sidder i toget på vej hjem..
Det er virkelig rigtigt nu, han er væk og vi skal siges vores sidste farvel..
Men jeg ved han passer på mig, sørgede for at jeg nåede hjem i tide.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Yurie skriver: Min bror bliver bisat i morgen, og jeg sidder i toget på vej hjem.. Det er virkelig rigtigt nu, han er væk og vi skal siges vores sidste farvel.. Men jeg ved han passer på mig, sørgede for at jeg nåede hjem i tide.
Må jeg kondolere... ..
Det er ikke nemt...
Men ja, jeg har osse mistet folk omkring mig som jeg var ret tæt med og trøster mig tit med at de kan kigge på mig fra himlen.
Jeg har faktisk gjort det, at jeg har skrevet et langt brev med alle de ting jeg havde på hjerter for at ligge ned i graven.
Bshizzle skriver: Må jeg kondolere... .. Det er ikke nemt... Men ja, jeg har osse mistet folk omkring mig som jeg var ret tæt med og trøster mig tit med at de kan kigge på mig fra himlen. Jeg har faktisk gjort det, at jeg har skrevet et langt brev med alle de ting jeg havde på hjerter for at ligge ned i graven.
Tak.
Jeg trøster mig også med at han er sammen med vores mor nu.. og de passer på os, og kigger ned fra himlen.
Håber at i trods alt må få en rigtig smuk dag i morgen, og hvor er det godt at du kunne komme hjem i tide!
Herfra. Vh stine
StineW79 skriver: Håber at i trods alt må få en rigtig smuk dag i morgen, og hvor er det godt at du kunne komme hjem i tide! Herfra. Vh stine
Tak..
Ja jeg er sku også glad for at jeg kunne kome hjem. Det har været en lang tur, men snart er jeg i danmark.
Må ikke være nemt
Jeg kondolerer - og så får du lige et kram med på vejen
Yurie skriver: Tak. Jeg trøster mig også med at han er sammen med vores mor nu.. og de passer på os, og kigger ned fra himlen.
Jeg kondolerer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128