Dumt Spørgsmål.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. september 2009

82Miraklet

Nu har jeg fået mine pastafarver hjem..... men de er altså flydende.... syntes jeg havde fået forståelsen af at det var hårde farver..... har jeg fået bestilt forkert ??? hhmmmmm.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

linemus

Det skulle være dem her. De hedder paste colours. Pastafarver er ikke flydende, men har mere konsistens af tomatpure (var det bedste jeg lige kunne komme i tanke om).

Anmeld

14. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maria82 skriver:

Nu har jeg fået mine pastafarver hjem..... men de er altså flydende.... syntes jeg havde fået forståelsen af at det var hårde farver..... har jeg fået bestilt forkert ??? hhmmmmm.....

Jeg syntes den sorte farve, var en anelse mere fast end den røde farve, men det er sådan lidt flydende. Ikke som frugtfarve og desiderede flydende farver

Anmeld

14. september 2009

82Miraklet

linemus skriver:

Det skulle være dem her. De hedder paste colours. Pastafarver er ikke flydende, men har mere konsistens af tomatpure (var det bedste jeg lige kunne komme i tanke om).

ja det er dem, men syntes de er meget mere flydende end evt tomatpure.... ikke helt som frugtfarve, men som en tynd maling....
Men kan det evt være i toppen ?? sådan at hvis jeg roder lidt rundt i glasset så det måske bedre... hmmm

Anmeld

14. september 2009

82Miraklet

Zafir skriver:

Jeg syntes den sorte farve, var en anelse mere fast end den røde farve, men det er sådan lidt flydende. Ikke som frugtfarve og desiderede flydende farver

min den sorte er helt flydende og det er altå pastafarver... hmm må se lidt nærmere på det !!!

Anmeld

14. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maria82 skriver:

min den sorte er helt flydende og det er altå pastafarver... hmm må se lidt nærmere på det !!!

Sludder  Det var også min røde, der var mere fast end den sorte Min sorte var også ret så flydende. Lidt ligsom sovs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.